• Rocky
    28%
  • Million Dollar Baby
    23%
  • Raging Bull
    20%
  • Cinderella Man
    8%
  • Rocky III
    4%
  • Rocky Balboa
    4%
  • Ali
    3%
  • Anden film
    3%
  • Rocky II
    3%
  • The Hurricane
    2%
  • The Harder They Fall
    0%
  • Midnight Sting
    0%
  • Hard Times
    0%

Stemmer i alt: 1111

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 database 15 år siden

#40 Jeg tror at den store forskel på Rocky og Raging Bull er, at Rocky byder på mere historie og handling, hvorimod Raging Bull fokuserer mere på en mand og hvordan hans vrede ødelægger alting for ham. Sidstnævnte tiltaler mig mest, især på grund af De Niros legendariske præstation. Derfor stemte jeg Raging Bull :)
Gravatar

#42 inflector 15 år siden

En svær poll. Rocky er virkelig god underholdning og det er fedt at følge den afdankede Rockys vej tilbage på toppen. Raging Bull er også super med en De Niro på toppen og den nærmest modsatte historie om forfald og nedtur. Million Dollar Baby er også god, dog når den ikke de 2 andre.
Ali synes jeg derimod var frygtelig kedelig, hvordan man kan lave så kedelig og intetsigende film om en af de mest interessante mennesker i sportens verden, er mig en gåde.
The Hurricane er også en fin film, selvom boksningen måske kun er en biting idet den fokuserer mere på mordet.
Rocky 2 og 3 er ikke det store sus, dog har jeg set film 3 en del gange, da det var en af de film jeg havde på video, og det er da meget sjovt at se Mr. T.
Resten har jeg ikke set.

Alt i alt vil jeg udråbe Raging Bull som vinder, dog med mindst mulig forspring foran Rocky.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#43 sovsekande 15 år siden

Rocky 3 og 4 er favoritterne. Og det er fedt at se hvordan stallones fysik har ændret sig igennem filmene. Fra den første hvor han var småfed, til 4eren hvor han bare er i kanon form og totalt hakket. Har atid elsket at se når han skulle træne sig op til kampene.
Og visuelt er de rigtig flotte at se på.

Raging Bull ligger også i toppen.
Gravatar

#44 deathlikesilence 15 år siden

Rocky IV... yir!!!
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#45 filmz-Is 15 år siden

Jeg genså alle seks rocky-film for nylig, og Stallone er da ikke småfed i den første. Han er bare ikke ligeså markeret og veltrænet, men det er også fordi han tog steroider efter den anden film. Det var nemlig der han gik igang med Rambo.
Gravatar

#46 Silver666 15 år siden

ismet (45) skrev:

Jeg genså alle seks rocky-film for nylig, og Stallone er da ikke småfed i den første. Han er bare ikke ligeså markeret og veltrænet, men det er også fordi han tog steroider efter den anden film. Det var nemlig der han gik igang med Rambo.
Hvor har du fra at han begyndte på steroider efter Rocky II ?
Gravatar

#47 filmz-Is 15 år siden

Jeg fik det at vide af en ven. Det er jo også tydeligt på hans krop: :)
Gravatar

#48 MOVIE1000 15 år siden

#46 jeg har også hørt at han har været på steoride der var vist en nyhed med det her på filmz ellers var det en der linkede et billed
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#49 Silver666 15 år siden

ismet (47) skrev:

Jeg fik det at vide af en ven. Det er jo også tydeligt på hans krop: :)
Det eneste der har været bekræftet er at Sly har været på HGH hvilket ikke er steroider
og det blev bekræftet da han skulle ned og filme Rambo IV og blev taget i tolden i Australien.
Sly har aldrig været Arnold stor
i f.eks First Blood er han jo heller ikke speciel stor
.Rocky III er han bare fandens cuttet hvilket på den ikke trænende mand godt kan virke som om han ser stor ud.
Min pointe er hans størrelse i diverse film kan godt opnåes ved en helvedes masse disiplin den rigtige kost og træning og selvfølgelig diverse kost stilskud.
Men den her diskution har været kørt en million gange, og kun Sly kender svareret ;-)
Gravatar

#50 MOVIE1000 15 år siden

mener at efter First Blood altså inden optagelserne til First Blood 2 fik han silikone for at se stærkere ud
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: