-
Rocky28%
-
Million Dollar Baby23%
-
Raging Bull20%
-
Cinderella Man8%
-
Rocky III4%
-
Rocky Balboa4%
-
Ali3%
-
Anden film3%
-
Rocky II3%
-
The Hurricane2%
-
The Harder They Fall0%
-
Midnight Sting0%
-
Hard Times0%
Stemmer i alt: 1111
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 database 15 år siden
#42 inflector 15 år siden
Ali synes jeg derimod var frygtelig kedelig, hvordan man kan lave så kedelig og intetsigende film om en af de mest interessante mennesker i sportens verden, er mig en gåde.
The Hurricane er også en fin film, selvom boksningen måske kun er en biting idet den fokuserer mere på mordet.
Rocky 2 og 3 er ikke det store sus, dog har jeg set film 3 en del gange, da det var en af de film jeg havde på video, og det er da meget sjovt at se Mr. T.
Resten har jeg ikke set.
Alt i alt vil jeg udråbe Raging Bull som vinder, dog med mindst mulig forspring foran Rocky.
#43 sovsekande 15 år siden
Og visuelt er de rigtig flotte at se på.
Raging Bull ligger også i toppen.
#44 deathlikesilence 15 år siden
#45 filmz-Is 15 år siden
Jeg genså alle seks rocky-film for nylig, og Stallone er da ikke småfed i den første. Han er bare ikke ligeså markeret og veltrænet, men det er også fordi han tog steroider efter den anden film. Det var nemlig der han gik igang med Rambo.
#46 Silver666 15 år siden
#47 filmz-Is 15 år siden
Jeg fik det at vide af en ven. Det er jo også tydeligt på hans krop: :)
#48 MOVIE1000 15 år siden
#49 Silver666 15 år siden
og det blev bekræftet da han skulle ned og filme Rambo IV og blev taget i tolden i Australien.
Sly har aldrig været Arnold stor
i f.eks First Blood er han jo heller ikke speciel stor
.Rocky III er han bare fandens cuttet hvilket på den ikke trænende mand godt kan virke som om han ser stor ud.
Min pointe er hans størrelse i diverse film kan godt opnåes ved en helvedes masse disiplin den rigtige kost og træning og selvfølgelig diverse kost stilskud.
Men den her diskution har været kørt en million gange, og kun Sly kender svareret ;-)
#50 MOVIE1000 15 år siden