• "Indiana Jones og det sidste korstog"
    55%
  • "Monty Python og de skøre riddere"
    31%
  • "Da Vinci mysteriet"
    11%
  • "The Fisher King"
    2%

Stemmer i alt: 1403

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-02x31 18 år siden

Indiana Jones og det sidste korstog!

Har ikke set Da Vinci mysteriet og kender ikke til The Fisher King.....og Monty python and the holy grail is just too silly.

...FIRST POST!
Gravatar

#2 McPeter 18 år siden

Ingen tvivl what-so-ever... All-in på Indy & The Last Crusade!
Ford og Connery er jo fantastiske sammen! En af mine favorit action/adventurefilm...

Edit: Argh, pis... second post... :-(
;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 elwood 18 år siden

Junior... Need I say more
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-Bruce 18 år siden

Monty!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 filt 18 år siden

Monty Python and the Holy Grail med Indiana Jones and the Last Crusade på en flot andenplads.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#6 jesperhp 18 år siden

Indi rocks! Min stemme faldt helt klart på den. Magen til underholdning skal man lede længe efter. Jeg har desværre ikke set MP og ligesom #1 kender jeg heller ikke 'The fisher king'. Nogen der evt. kan give et lille hint på, hvad det er for en film :)?
Gravatar

#7 kill the bills 18 år siden

Synes Da Vinci Code var meget mere spændene end de andrer. Jeg kan specielt godt lide den måde de vælger at forklarer the holy grail.
Gravatar

#8 tiny 18 år siden

# 1

Kan du så få set Fisher King - en af de store filmperler; og en af mine yndlingsfilm! Så den fik naturligvis min stemme, selv om jeg absolut ikke er i tvivl om, at Indy vinder.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#9 lyspunkt 18 år siden

Jeg havde også et blødt punkt for Fisher King, så den røg min stemme på.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#10 Patriarch 18 år siden

Den har jeg heller ikke set - Men jeg er noget overrasket over at den er på listen. Tyder på jeg ikke aner noget om den - hvilket er fetd nok når man skal se den :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: