-
In the Name of the Father21%
-
Bloody Sunday18%
-
Patriot Games18%
-
The Devil's Own13%
-
Michael Collins11%
-
Anden film8%
-
The Crying Game7%
-
The Boxer3%
-
Hidden Agenda1%
-
A Prayer for the Dying1%
Stemmer i alt: 634
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 moulder666 16 år siden
Anyways, "The Devil's Own" er faktisk den eneste jeg har fået set, så jeg tror det må blive en blank stemme... :-(
#12 [ikke godkendt bruger] 16 år siden
#13 duuk74 16 år siden
Tror ikke du skal tage afstemningerne så tungt ;)
Det er alligevel også altid "det tavse mainstream flertal" der vinder hver gang.
#14 BN 16 år siden
Patriot Games
The Devil's Own
The Crying Game
A Prayer for the Dying
In the Name of the Father
The Boxer
Har ikke set:
Michael Collins
Bloody Sunday
Hidden Agenda
...
Jeg er på alle punkter enig med S-Dalsgaard i #7. 'Patriot Games', som er den film fra listen jeg holder allermest af, og 'The Devil's Own' er hermed begge diskvalificeret. Jeg bryder mig ikke om 'The Crying Game' og 'A Prayer for the Dying', og 'The Boxer' er en ganske udmærket film, men ikke nogen sværvægter. ;-)
Så hvis der kun var de seks film fra min 'Har set'-kategori, ville jeg nok vælge 'In the Name of the Father'.
Men da jeg - skandaløst nok - ikke har set Paul Greengrass' meget roste 'Bloody Sunday', og ej heller 'Michael Collins' og 'Hidden Agenda', vælger jeg at stemme blankt.
#15 Michael Andersen 16 år siden
Det er også derfor at nyheder, hvor læsere af et eller andet blad/site har kåret X som bedste film osv. nogensinde, er lige så ubrugelige. Som hvis en filmignorant på BT i morgen lavede en nyhed ud af en af vores afstemninger: "Filmz-brugerne udnævner komedien, "Jeg kender ikke Billy Wilders film", som Bedste Billy Wilder-film."
#16 aero 16 år siden
#17 Benway 16 år siden
#18 Buzz 16 år siden
#19 mr gaijin 16 år siden
#20 Highland Park 16 år siden
Jeg stemte også på den film.