-
The Amazing Spider-Man39%
-
Spider-Man29%
-
Spider-Man 216%
-
Spider-Man interesserer mig ikke12%
-
Spider-Man 33%
Stemmer i alt: 2116
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 Nagash 11 år siden
2: The Amazin Spiderman (Mega grim skurk det er fandeme ringe CGI, men de lader ham overleve)
3: Spiderman (Egentlig bedre end den nye, men de skulle have prygl for at slå Green Goblin ihjel)
Spiderman 3 (Den havde alle præmisser for at blive en fed film, men fejler bare på alle punkter)
#62 MOVIE1000 11 år siden
Tak for lige at spoile The amazing spiderman for mig og andre der ikke har set den endnu.
#63 LasseUk 11 år siden
2. Spider-Man - Første gang jeg så den var jeg meget skuffet. Jeg havde forventet en mørkere og mere fan-venlig film, men det vi fik var meter-underholdning og en semi-interessant origin historie.
3. Spider-Man 3 - Selvom jeg godt kan se at filmen er både rodet og præstationerne svinger meget så er den altså stadigvæk for mig at se udmærket underholdning, men det var en skam at Venoms filmdebut blev så flad som den var.
4. The Amazing Spider-Man - Misvisende titel eftersom der intet "amazing" er over denne middelmådige teen film. Effekterne er middelmådige, actionen er statisk og uinspireret og på trods af nogle fine præstationer (Emma Stone var et skridt i den rigtige retning i forhold til Dunst) så kommer filmen aldrig i nærheden af at være andet end middelmådig. Der var nogle udmærkede ting, som f.eks. forholdet mellem Peter og Gwen, og det faktum at man aldrig ser Norman Osborn giver figuren en fed opbygning og skaber noget mystik om ham.
#64 Batsy 11 år siden
#65 PredatorX 11 år siden
Nu må de godt reboote Spider-Man IGEN og denne gang i form af en Venom/Carnage trilogi. Mange tak.
#66 MOVIE1000 11 år siden
Synes du ikke de er blevet ødelagt nok i forvejen?
#67 Sweetiebellefan 11 år siden
#68 Mr. Kiwi 11 år siden
#69 Driver 11 år siden
Har du hørt om Henrik Queitsch, smarte?
#70 Riqon 11 år siden
Er han typisk for Ekstra-Bladet? :)