• The Amazing Spider-Man
    39%
  • Spider-Man
    29%
  • Spider-Man 2
    16%
  • Spider-Man interesserer mig ikke
    12%
  • Spider-Man 3
    3%

Stemmer i alt: 2116

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 Nagash 11 år siden

1: Spiderman 2 (Bedste action og sjoveste skurk)
2: The Amazin Spiderman (Mega grim skurk det er fandeme ringe CGI, men de lader ham overleve)
3: Spiderman (Egentlig bedre end den nye, men de skulle have prygl for at slå Green Goblin ihjel)
Spiderman 3 (Den havde alle præmisser for at blive en fed film, men fejler bare på alle punkter)
Gravatar

#62 MOVIE1000 11 år siden

Nagash (61) skrev:
1: Spiderman 2 (Bedste action og sjoveste skurk)
2: The Amazin Spiderman (Mega grim skurk det er fandeme ringe CGI, men de lader ham overleve)
3: Spiderman (Egentlig bedre end den nye, men de skulle have prygl for at slå Green Goblin ihjel)
Spiderman 3 (Den havde alle præmisser for at blive en fed film, men fejler bare på alle punkter)

Tak for lige at spoile The amazing spiderman for mig og andre der ikke har set den endnu.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#63 LasseUk 11 år siden

1. Spider-Man 2 - Uden sammenligning den bedste af de 4 film og til stadighed en af de bedste superhelte filmatiseringer. Bedste og mest interessante skurk, banebrydende action og en rørende historie, som ikke er alt for bundet af tegneserieoplægget.
2. Spider-Man - Første gang jeg så den var jeg meget skuffet. Jeg havde forventet en mørkere og mere fan-venlig film, men det vi fik var meter-underholdning og en semi-interessant origin historie.
3. Spider-Man 3 - Selvom jeg godt kan se at filmen er både rodet og præstationerne svinger meget så er den altså stadigvæk for mig at se udmærket underholdning, men det var en skam at Venoms filmdebut blev så flad som den var.
4. The Amazing Spider-Man - Misvisende titel eftersom der intet "amazing" er over denne middelmådige teen film. Effekterne er middelmådige, actionen er statisk og uinspireret og på trods af nogle fine præstationer (Emma Stone var et skridt i den rigtige retning i forhold til Dunst) så kommer filmen aldrig i nærheden af at være andet end middelmådig. Der var nogle udmærkede ting, som f.eks. forholdet mellem Peter og Gwen, og det faktum at man aldrig ser Norman Osborn giver figuren en fed opbygning og skaber noget mystik om ham.
Til gengæld er Spider-Man stort set ikke med i filmen. Peter Parker finder på den ene eller den anden måde konstant en måde at smide masken på, hvilket i mine øjne viser en ligegyldighed som grænser til afsky overfor sin hemmelige identitet hvilket for en fan a tegneserierne er næsten utilgivelig.
Værst af alt så tilføjer filmen absolut intet nyt til franchisen, så filmens tagline "The untold story" virker næsten som at give fansene fingeren.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#64 Batsy 11 år siden

LasseUk (63) skrev:
Til gengæld er Spider-Man stort set ikke med i filmen. Peter Parker finder på den ene eller den anden måde konstant en måde at smide masken på, hvilket i mine øjne viser en ligegyldighed som grænser til afsky overfor sin hemmelige identitet hvilket for en fan a tegneserierne er næsten utilgivelig.

Husker det nu mere som andre tog masken af ham, og ham kun tog den af 1-2 gange? Broen og ja kan egentlig ikke huske andre steder han selv smed den af.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#65 PredatorX 11 år siden

Spider-Man 2!

Nu må de godt reboote Spider-Man IGEN og denne gang i form af en Venom/Carnage trilogi. Mange tak.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#66 MOVIE1000 11 år siden

PredatorX (65) skrev:
Spider-Man 2!

Nu må de godt reboote Spider-Man IGEN og denne gang i form af en Venom/Carnage trilogi. Mange tak.

Synes du ikke de er blevet ødelagt nok i forvejen?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#67 Sweetiebellefan 11 år siden

The Amazing Spider-Man.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#68 Mr. Kiwi 11 år siden

Jeg har set The Amazing Spider-Man, men aldrig de 3 første Spider-Man film, så for mig, var den ikke deja-vu overhovedet, og ret god.
Jeg kommer tilbage
Gravatar

#69 Driver 11 år siden

Lord Beef Jerky (59) skrev:
EB kritisk?! Nu er verden da først ved at gå under!

Har du hørt om Henrik Queitsch, smarte?
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#70 Riqon 11 år siden

Driver (69) skrev:
Har du hørt om Henrik Queitsch, smarte?

Er han typisk for Ekstra-Bladet? :)
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: