• The Amazing Spider-Man
    39%
  • Spider-Man
    29%
  • Spider-Man 2
    16%
  • Spider-Man interesserer mig ikke
    12%
  • Spider-Man 3
    3%

Stemmer i alt: 2116

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Mads47 11 år siden

1:The Amazing spider-man
2: Spider-man
3: Spider-man 3
4: Spider-man 2

Spider-man 2 syndes godt nok den er en stinker. Kommer nok på min top ti over værste film jeg har set. Syndes Spider-man 3 er langt bedre, selv om den også har nogen ringe momenter, men i det mindste giver den mere mening end Spider-man 2 :P
Gravatar

#12 Høegh 11 år siden

Riqon (6) skrev:
#5 - Er det "The Amazing Spider-Man"-fortsættelserne, du har lavet plads til?

Jeg er ikke helt sikker endnu ;-)
Afstand skulle der i hvert fald være
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#13 Åkepool 11 år siden

Tror det ser nogenlunde sådan ud:

1. Spider-man.
2. Spider-man 3 (ja, jeg husker den som bedre end både 2'eren og sit rygte).
3. The Amazing Spider-man.
4. Spider-man 2 (jeg kan ikke forlige mig med en temmelig overvægtig Alfred Molina som superskurk, det fænger bare ikke hos mig).

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14 keitel 11 år siden

1. Edderkoppen 2
2. Edderkoppen
3. Edderkoppen 3
4. Den fantastiske Edderkop.
Gravatar

#15 Shadow_Dude 11 år siden

Åkepool (13) skrev:
Tror det ser nogenlunde sådan ud:

4. Spider-man 2 (jeg kan ikke forlige mig med en temmelig overvægtig Alfred Molina som superskurk, det fænger bare ikke hos mig).

Det passer jo altså meget godt på Doctor Octopus som aldrig har været kendt for at være slank..
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#16 Shadow_Dude 11 år siden

Jeg ved ikke hvilken jeg synes er bedst, men tilgengæld er jeg 100% sikker på hvilken jeg synes er dårligst: Spider-Man 3..
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#17 Hr. Nielsen 11 år siden

Shadow_Dude (15) skrev:
Det passer jo altså meget godt på Doctor Octopus som aldrig har været kendt for at være slank..
Det gør det, så derfor ville en slank og sporty udgave have været forkert. Men derfor behøver man selvfølgelig ikke kunne lide det og hvem ved, måske kan Åkepool ikke engang lide det i tegneserien.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#18 Batsy 11 år siden

Den dårligste er uden tvivl spiderman 3, den havde mange gode momenter, men den skuffede efter den fremragende spider man 2.

Så the Amazing spiderman eller spiderman 2 må det være.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#19 Aggeri 11 år siden

Franchisen siger mig sgu ikke det store, til trods for jeg elskede tegneserien som barn. Den nye var ret kedelig og aldrig spændende(Muligvis fordi den var komplet unødvendig), men ellers må 2'eren tage prisen som den bedste alene pga. Alfred Molina.
Gravatar

#20 Kyllingebenet 11 år siden

Det blev Spider-man 2 - det var en kanon fed oplevelse at se den i biografen dengang!

Skriv ny kommentar: