• The Amazing Spider-Man
    39%
  • Spider-Man
    29%
  • Spider-Man 2
    16%
  • Spider-Man interesserer mig ikke
    12%
  • Spider-Man 3
    3%

Stemmer i alt: 2116

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 Hr. Nielsen 11 år siden

Kruse (50) skrev:
han er afsindigt talentfuld.
Sagde man ikke det samme om Tobey Maguire engang? Hvem der er bedst som Spider-Man ved jeg ikke. Men ingen tvivl om at Garfield har talent.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#52 Kruse 11 år siden

Thomas E. Nielsen (51) skrev:
Sagde man ikke det samme om Tobey Maguire engang?

Jeg gjorde i hvert fald ikke :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#53 Ispep 11 år siden

BN (47) skrev:
#46:

Lad os håbe på flere overraskelser og færre skuffelser, når nu de der uundgåelig udslag af genbrug rammer filmlærrredet. ;-)

Lad os. Og det kan en films (kritisk) modtagelse ofte indikere ihvertfald, om der er tale om lort eller lagkage :D Derfor er de vel en fin guide til at søge lidt viden om et filmprojekt.
Gravatar

#54 Hr. Nielsen 11 år siden

Kruse (52) skrev:
Jeg gjorde i hvert fald ikke
Du er heller ikke 'man';)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#55 Åkepool 11 år siden

Lord Beef Jerky (49) skrev:
Boy A?

Ikke den (som jeg forfærdeligt gerne vil se).

Kruse (50) skrev:
og "Never Let Me Go"

Men derimod den.

Kruse (50) skrev:
Ja, selvfølgelig er det bare en modedille, og ikke fordi at han er afsindigt talentfuld

Du lader dig provokere alt for let ;)
Jeg tilføjede jo selv, at jeg synes godt om ham i de to andre film jeg har set med ham, så jeg har aldrig sagt at han ikke er talentfuld (afsindigt er måske i overkanten), men jeg synes bare at TM gør en bedre Spider-man og især Peter Parker.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#56 Kruse 11 år siden

Åkepool (55) skrev:
Du lader dig provokere alt for let ;)

Jeg er skam godt klar over at du sagde det med et glimt i øjet, men det var nemmere at svare på det direkte som jeg gjorde ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#57 Åkepool 11 år siden

Kruse (56) skrev:
men det var nemmere at svare på det direkte som jeg gjorde ;)

Helt iorden :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#58 Driver 11 år siden

Spider-Man 2!

2'eren, der i sin tid også fik 6 stjerner fra Ekstra Bladet. En sjældenhed, men ikke mindst, hvad Raimis opfølger til den for mig banebrydende 1'er fik af den ellers normalt altid kritiske EB.

Og jo, lovprisningen af Maguire var stor dengang, især i kølvandet på Pleasantville, The Cider House Rules og Wonder Boys, der alle beviste Maguires skuespiltalent. Maguire møder meget uargumenteret kritik, hvor Garfield derimod pt. er nyt og spændende. Men Lur mig om fascinationen for Garfield ikke også falder drastisk når han engang har fået færdiggjort sin 3'ede Spider-Man.

Amazing Spider-Man er dog en fin film, jeg forstår bare ikke, hvorfor den skulle laves, udover det faktum, at rettighederne skulle bevares. Den bragte intet nyt på bordet. Det må vi håbe at efterfølgeren gør.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#59 Lord Beef Jerky 11 år siden

EB kritisk?! Nu er verden da først ved at gå under!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#60 David Munch 11 år siden

Har ikke set dden nye Spider-Man film endnu, men det er ihvertfald ikke de tre foregående som vinder... Toby Maguier var så mal-castet..

Skriv ny kommentar: