-
The Amazing Spider-Man39%
-
Spider-Man29%
-
Spider-Man 216%
-
Spider-Man interesserer mig ikke12%
-
Spider-Man 33%
Stemmer i alt: 2116
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 Hr. Nielsen 11 år siden
#52 Kruse 11 år siden
Jeg gjorde i hvert fald ikke :)
#53 Ispep 11 år siden
Lad os. Og det kan en films (kritisk) modtagelse ofte indikere ihvertfald, om der er tale om lort eller lagkage :D Derfor er de vel en fin guide til at søge lidt viden om et filmprojekt.
#54 Hr. Nielsen 11 år siden
#55 Åkepool 11 år siden
Ikke den (som jeg forfærdeligt gerne vil se).
Men derimod den.
Du lader dig provokere alt for let ;)
Jeg tilføjede jo selv, at jeg synes godt om ham i de to andre film jeg har set med ham, så jeg har aldrig sagt at han ikke er talentfuld (afsindigt er måske i overkanten), men jeg synes bare at TM gør en bedre Spider-man og især Peter Parker.
#56 Kruse 11 år siden
Jeg er skam godt klar over at du sagde det med et glimt i øjet, men det var nemmere at svare på det direkte som jeg gjorde ;)
#57 Åkepool 11 år siden
Helt iorden :)
#58 Driver 11 år siden
2'eren, der i sin tid også fik 6 stjerner fra Ekstra Bladet. En sjældenhed, men ikke mindst, hvad Raimis opfølger til den for mig banebrydende 1'er fik af den ellers normalt altid kritiske EB.
Og jo, lovprisningen af Maguire var stor dengang, især i kølvandet på Pleasantville, The Cider House Rules og Wonder Boys, der alle beviste Maguires skuespiltalent. Maguire møder meget uargumenteret kritik, hvor Garfield derimod pt. er nyt og spændende. Men Lur mig om fascinationen for Garfield ikke også falder drastisk når han engang har fået færdiggjort sin 3'ede Spider-Man.
Amazing Spider-Man er dog en fin film, jeg forstår bare ikke, hvorfor den skulle laves, udover det faktum, at rettighederne skulle bevares. Den bragte intet nyt på bordet. Det må vi håbe at efterfølgeren gør.
#59 Lord Beef Jerky 11 år siden
#60 David Munch 11 år siden