-
The Shawshank Redemption26%
-
Star Wars: Episode V - Imperiet slår igen20%
-
Inception13%
-
Pulp Fiction12%
-
The Godfather12%
-
Den gode, den onde og den grusomme6%
-
Schindlers liste5%
-
Gøgereden3%
-
The Godfather: Part II3%
-
12 Angry Men1%
Stemmer i alt: 2475
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#141 Hr. Nielsen 14 år siden
Men seriøse anmeldere kan godt give kvalitative film en stjerne?
#142 Hr. Nielsen 14 år siden
Vinder man ikke på gyngerne så, hvad man har tabt på karusellen, så det i sidste ende går nogenlunde lige op?
#143 Hr. Nielsen 14 år siden
Jeg kan da huske den lå på førstepladsen for mange år siden også, længe før TDK, ja også længe før Batman Begins endda???
#144 Antlion 14 år siden
Hvis argumentationen er i orden, ja. Jeg har dog aldrig set en anmelder give film som "The Godfather" 1 stjerne, selvom vedkommende ikke så det specielle i den, eller endda hadede filmen.
1 stjerne repræsenterer filmkunstens absolutte nulpunkt, og for at retfærdiggøre en sådan bedømmelse, skal argumentationen være i orden.
#145 filmz-ab 14 år siden
Og det er den yderst sjældent.
#146 dolphinfriendly 14 år siden
1. Den gode, den onde og den grusomme - 6/6
2. The Godfather 2 - 6/6
3. The Godfather - 6/6
4. 12 Angry Men 6/6
5. Gøgereden 6/6
6. Inception 6/6
7. The Empire Strikes Back 5/6
8. Pulp Fiction 5/6
9. En Verden udenfor 4/6
10. Schindler's List 3/6
#147 BN 14 år siden
Wow! Kun 3/6 til 'Schindler's List'?
Jeg får lyst til at spørge, hvad du så mener om Polanskis 'The Pianist'?
#148 dolphinfriendly 14 år siden
Det må du skam gerne. :) "The Pianist" synes jeg tilgengæld er fremragende - magen til trøstesløs og dog livsbekræftende film, skal der ledes længe efter. Selvom rammerne er frygtlige, føles det alligevel som Polanskis største hyldest til livet - viljen til at overleve er knugende intens.
Nu jeg tænker over det, har vi to ikke haft den snak om "Schindler's List" og "The Pianist" tidligere, eller var det en anden?
#149 BN 14 år siden
Den vurdering er jeg fuldstændig enig i. :-)
Det er muligt - jeg kan ikke lige huske det på stående fod. Jeg ved, jeg tidligere har drøftet de to film med Bruce (som også bedre kan lide 'The Pianist'), og det er da muligt, at jeg også har vendt dem i luften med dig. ;-)
#150 dolphinfriendly 14 år siden
Nå, jeg vil smutte i seng og få et par timer - sov godt!