-
"Ringenes Herre"54%
-
"Star Wars" (Episode IV-VI)16%
-
"Indiana Jones"7%
-
"The Godfather"7%
-
"The Matrix"6%
-
"Tilbage Til Fremtiden"5%
-
"Die Hard"2%
-
"The Terminator"2%
-
Anden trilogi1%
-
"Jurassic Park"1%
Stemmer i alt: 1842
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#91 coolflash 20 år siden
Fred være med folks meninger. De vil til evig tid differentiere sig fra hinanden. Og sikke et held... (!)
Tænk sig en verden hvor alle havde den samme mening. Vi vil ikke være noget længere på den evolutionære rangstige end til myre-stadiet. Livet ville måske være lettere på mange punkter, men ikke nær så nuanceret/spændene.
Hellere subjektivt menneske end objektiv robot - tak... , )
#92 filmz-Plimmer 20 år siden
#90 Fik den engelske patient ikke også et hav oscars? Synes ikke den kommer op så tit når folk skal lave deres alltime favorite liste.. :)
#93 chandler75 20 år siden
#94 filmz-cko 20 år siden
kunne ikke sige det bedre selv!!!
det var nu også ment med et smil hehe... Lad os ikke komme ind på demokrati... det fungere dårligt..eller mindre godt, (nu taler jeg ikke om "regeringer") efter min mening... men det er en anden sag...
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#95 filmz-Plimmer 20 år siden
Det ved jeg godt. Der hvor jeg ville hen var såmænd bare skuespillet, der kan LOTR, SW og for den sags skyld og Indy godt gå hjem og lægge sig. At Godfather så ikke er perfekt vil jeg da gerne indrømme, de står bare stærkere for mig end de her Blockbusters.
#96 filmz-Mifan 20 år siden
#97 BeeJay 20 år siden
#98 filmz-ill 20 år siden
#99 The Duck 20 år siden
jeg synes de spiller deres roller perfect, jeg har svært ved at se hvad det er der gør skuespillet dårligt, men ok hver sin smag.
næ egentlig ikke, man sidder jo bare og venter på der bliver slagtet nogle orkses.....
#100 filmz-psykopatrick 20 år siden
Det er sQ rigtig det med orkerne!!!
LOTR er ikke et mester værk!!!! det er crap, og det er synd at han begyndte at lave dem! Han har nemlig lavet nogle total gode film(z) engang i starten af 90 og slutningen af 80! nemlig Bad taste, Braindead og Meet the feebles! :)
Gnomes: Time to go to work, work all night. Gotta get underpants we. We won't stop until we have underpants. Lots of yummy pants we.