• "Ringenes Herre"
    54%
  • "Star Wars" (Episode IV-VI)
    16%
  • "Indiana Jones"
    7%
  • "The Godfather"
    7%
  • "The Matrix"
    6%
  • "Tilbage Til Fremtiden"
    5%
  • "Die Hard"
    2%
  • "The Terminator"
    2%
  • Anden trilogi
    1%
  • "Jurassic Park"
    1%

Stemmer i alt: 1842

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Wacker 20 år siden

Star Wars trilogien..
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#12 filmz-ill 20 år siden

Selve historien i LotR er ikke særlig god, filmene er hellere ikke klippet godt sammen så folk der ikke har læst bøgerne forstår noget. Den eneste grund til at i vurderer filmen som værende så god er at den er blevet hypet op så meget at det kun er oplevelsen af at have set filmen med venner og familie og kunne snakke om filmen med venner der gør at i synes filmene er gode. Hvad ville der ske hvis i pludselige skullle falde ud af gruppen og synes filmen var dårlig? Uha uha, så ville de andre eskluderer dig fra gruppen.

Historien er ikke særlig god, den er alt for enkel og der sker ikke rigtig andet i den end at man ser dem komme i fare, redde sig ud i sidste øjeblik for så at se dem komme i fare igen og redde sig ud af d igen. zzz, hvis det ikke var fordi i var fans af bogen så ville i jo se filmen som det den er, en flot CGI film med nogen flotte billeder og scenarier og en overdrevet plat og gammeldags lortefilm ala Star Wars 1.

Irriterende momenter:L

Når Legolas nakker den elefant. det er så grimt lavet.
Når de døde kommer og nakker en hel hær på 1-2 minutter.
Når de der griphons kommer og hjælper til i sidste øjeblik i slutningen.

+ alle de der dumme redninger i sidste sekund

Bedste trilogi, nej for fanden:

Star Wars
Godfather
Die Hard
.
Gravatar

#13 McPeter 20 år siden

Suk... Der er nogle dage der er længere end andre!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#14 filmz-Wacker 20 år siden

he he he
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#15 MuManden 20 år siden

#12 Jeg kan så udenmærked godt forstå dig, jeg har ikke læst bøgerne, og syntes måske derfor også at filmene ikke er de bedste jeg har set, i selv om at 3'eren er en god film, så trækker de 2 første godt ned i den samlede bedømmelse.
Jeg har ikke fået det samme kick som da jeg så Star Wars, eller BTTF eller Terminator filmene, første gang, det rykkede fandme for vildt, og det gør det faktisk stadigvæk, og DET er imponerende når nu filmene(Star Wars) er over 25 år gamle.
Jeg har ikke fået set nogle af Godfather filmene endnu.(Jeg burde skamme mig) Men alle de andre film har jeg set, og kommer dermed med den konklusion at den bedste trilogi er:

STAR WARS
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#16 El vez 20 år siden

Hvad ville der ske hvis i pludselige skullle falde ud af gruppen og synes filmen var dårlig? Uha uha, så ville de andre eskluderer dig fra gruppen.

...sig mig lever du i den virkelige verden ? Reagerer din familie og venner sådan ?

Jeg har virkelig ondt af dig :/
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#17 filmz-Mifan 20 år siden

#12 Der er vist nogen der har pisset på din sukkermad... De fleste af mine venner synes LOTR er noget af det bedste... ok, indrømmet, det var først efter jeg truede dem... og de stykker der ikke kan li' den, nåh ja, de er så ikke mine venner mere... så kan de lære det!
~ Mifan
Gravatar

#18 filmz-cko 20 år siden

jeg er enig med dig det meste af vejen, har dog ikke set 3'eren endnu, men det sker nok en dag...

1'eren synes jeg faktisk var ok, da jeg først så den var jeg kørt meget op ad hypet, og var det også en tid efter, men så glemte jeg den hurtigt... og så den så igen senere... og tænkte hmm der er egentlig ikke så meget ved den (synes også at dialogen er elendig...men det er vel mest pågrund af genren så det er vel iorden)

2'eren bvrød jeg mig overhovedet ikke om, det var egentlig også klipningen der irreterede mig meget (blandt andre ting)... men jeg kan næsten ikke huske det hele da jeg kun så den een gang, og glemte den ret hurtigt...

meeen en lortefilm vil jeg ikke kalde den... den er bare ikke noget nær hvad den bliver gjort til IMO... Men det er jo også en smagssag i sidste ende
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#19 DarkLight 20 år siden

Jeg synes derimod at LOTR er så gennemarbejdet at det er en fryd. Selv i scener hvor der ikke sker der store føler man sig underholdt fordi scenen oser af kvalitet og seriøsitet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#20 El vez 20 år siden

#19 Pas nu på ill ikke ekskluderer dig ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: