• Popcorn
    38%
  • Blandet slik
    20%
  • M&M's
    13%
  • Chips
    10%
  • Vingummi
    6%
  • Andet
    4%
  • Chokolade
    4%
  • Lakrids
    3%
  • Skumfiduser
    1%
  • Bolcher
    1%

Stemmer i alt: 1126

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Bardoboy 18 år siden

Blandet slik nede fra sukkerstokken ved bruuns galleri, der går jeg altid forbi inden og ender nogen gange med at købe for 40 - 50 kr.. :/

Syrligt blandet slik, jatak!!
Gravatar

#42 tiny 18 år siden

Er det nu, jeg skal gå til bekendelse og sige, at jeg ikke kan fordrage popcorn???
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#43 morten300 18 år siden

#34 Det er fordi de bruger specielt popcorns-kokos-fedt. Hvis man laver sine egne popcorn, kan man prøve at bruge palmin (består af kokosfedt), så får man et strejf af biograf-popcorn. Men hvis det skal være de skal have den helt rigtige smag, må man købe noget specielt kokosfedt, lavet specielt til popcorn. Det kan købes mange steder på nettet.

Filmsnack: tjaa, når det er derhjemme skal det være noget lakrids og vingummi, samt nogle gode chips. Og hvis man rigtig skal forkæle sig selv, bør man lige snuppe en Dry Martini (Stirred, not shaken!), eller en Farewell Martini. Så er der hygge.
I biografen er det et must med popcorn. En biograf-tur uden popcorn, er som en burger uden bøf.
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton
Gravatar

#44 davenport 18 år siden

Gælder øl som snack?

Næste poll:

Hvad vejer du?

* 50-80 kg
* 80-100 kg
* 100-155 kg
* 155-210 kg
* 210 +

;D (Falder selv under den sidste - ting går i omløb omkring mig...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45 filmz-fiemie 18 år siden

en god øl... ikke alm.tuborg, popcorn stinker af sure sokker men ikke hvis man selv spiser dem(underligt)men jeg kan godt undvære alt det guf i biografen. men hjemme må der godt være noget lækkert kage og evt. kaffe eller nogle gode øl
Gravatar

#46 El vez 18 år siden

Peanut m&m's er min helt store svaghed...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#47 filmz-no015 18 år siden

Gode popcorn og en pose M&M's (peanuts!) er det bedste - et must hvis man er i biffen!

#48 18 år siden

42: Me too. Popcorn er simpelthen så kedelige. Det værste er dog ikke at spise dem selv, men derimod når sidemanden i bio spiser dem. Udover at det larmer og stinker, så er jeg personligt helt allergisk overfor den flamingopap-lyd det giver, når man bider i dem. Popcorn hos sidemanden er en sæde-swopper.

#49 18 år siden

Hvad er det Ian Flemming og guld? Goldfinger, Golden Gun, Goldeneye...
Gravatar

#50 morten300 18 år siden

#49 det er da vist det, som man kalder off-topic ;-)
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton

Skriv ny kommentar: