• Ocean's Eleven
    26%
  • The Italian Job
    14%
  • The Ring
    13%
  • The Mummy
    10%
  • Vanilla Sky
    8%
  • Andet remake
    7%
  • Red Dragon
    5%
  • Insomnia
    5%
  • Planet of the Apes
    5%
  • The Time Machine
    3%
  • Thomas Crown Affair
    3%
  • Psycho
    1%
  • A Perfect Murder
    1%

Stemmer i alt: 1798

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Hawk 20 år siden

Jeg tror at min stemme falder på Vanilla sky, synes det er en genialt fed film.

Og som nogle allerede har sag, stort stort FYYY til dem som har stemt på planet of the apes .... den vil da nok klasificere som en af de dårligste genindspildninger noglesinde!
Gravatar

#22 Zelle 20 år siden

Helt klart Oceans Eleven, den er sku for nice... Jeg var ikke såå overvild med The Italien Job (og har desuden heller ikke set den gamle)
Syntes også Vanilla Sky er super nice, men den har jeg heller ikke set den gamle af. Og som så mange siger, så ville jeg heller aldrig stemme på Planet of the Apes ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#23 e-male 20 år siden

Jeg stemte Ocean's 11, den er for sej i forhold til den originale.
Jeg ved ikke om, jeg synes "planet of the apes" er decideret dårlig, den lugtede bare langt væk af efterfølger, men igen Burton kan ikke slå de oprindelige "planet of the apes".
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#24 El Capitan 20 år siden

Rart at se der er nogen der er enige med mig...

Hvad mon Tim Burton selv synes?
Gravatar

#25 El vez 20 år siden

Nu er det jo virkelig svært at leve op til så fantastisk en film som den originale Planet Of The Apes, jeg vil da mene Burton gjorde det okay, filmen har nogle udemærkede elementer, det er bare som om den magi der plejer at kendetegne Burtons film ikke er tilstede.

Jeg har stemt på The Ring som jeg synes er en ret god remake - føler ikke jeg kan vurdere nogle af de andre, da The Ring og Planet er de eneste af filmene hvor jeg har set både den originale og remaken.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#26 e-male 20 år siden

#25 jeg kunne ikke være mere enig. Burton er fantastisk god til at tilføje en god stemning til en film og gør det også i "planet of the apes", men jeg synes bare at slutningen ikke rigtig får afsluttet filmen ordentlig.
Jeg vil dog sige, at det også var en kæmpe-cliffhanger, der var i den første film i slutningen, så på den måde kan man godt sige, at det er fair nok at Burton afslutter på den måde, men den lugter af en sequel.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#27 Captain Vallo 20 år siden

Jer der har stemt på "Andet remake", I bliver sgu' lige nødt til at poste her, så vi andre kan få øjnene op for eventuelle oversete kvaliteter.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#28 PredatorX 20 år siden

HALLO!!! Planet of the Apes var oprindeligt lavet over en bog, det samme er remaken af filmen. Men det er dog stadig en REMAKE!! Hvilket også gør Red Dragon til en remake... ikke alt det andet vrøvl om at det bare er to film lavet over samme bog. Den der kommer først en den originale, nr.2 vil ALTID være en remake, uanset om man tager udgangspunkt i filmen eller bogen, BASTA!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#29 DarkLight 20 år siden

Man laver en filmatisering af en bog.
Man laver et remake af en film.

Så svært kan det da ikke være.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#30 lagoni 20 år siden

læg lige mærke til at han skrev BASTA, så kan det altså ikke diskuteres mere, vel? :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: