• Mad Max
    21%
  • Jeg kender ingen af de film
    21%
  • Mad Max 2: The Road Warrior
    17%
  • Happy Feet
    17%
  • Heksene fra Eastwick
    8%
  • Mad Max Beyond Thunderdome
    7%
  • Babe 2: Den kække gris kommer til byen
    5%
  • Lorenzos olie
    3%
  • Happy Feet 2
    1%

Stemmer i alt: 967

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 BN 11 år siden

Åkepool (19) skrev:
Det håber jeg fandme, for jeg har købt både 1+2 på blu-ray, efter at have set BN skamrose dem her på Filmz, utallige gange. Nu har jeg set den første og den var godt nok kedelig, så 2'eren har bare at være 12 gange bedre.

Nu vidste du vel forhåbentlig inden da, hvad Babe 1 var for en type film? ;-)

Hvis du har taget min begejstring for de to Babe-film som en anbefaling, har du vel også læst ud af min anmeldelse hvad du kunne FORVENTE af filmen?

Jeg betegnede filmene som det bedste "indenfor den del af eventyrgenren, der har dyr som hovedpersoner." ... Så vi er med andre ord ovre i den lettere naive, fantasifulde og humoristiske afdeling, hvor der er noget for både børn, unge og voksne - ganske som i tilfældet med Pixars film.
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#22 Åkepool 11 år siden

BN (21) skrev:
Nu vidste du vel forhåbentlig inden da, hvad Babe 1 var for en type film? ;-)

Selvfølgelig.

BN (21) skrev:
Jeg betegnede filmene som det bedste "indenfor den del af eventyrgenren, der har dyr som hovedpersoner." ... Så vi er med andre ord ovre i den lettere naive, fantasifulde og humoristiske afdeling, hvor der er noget for både børn, unge og voksne

Jeg er helt med ;)

BN (21) skrev:
ganske som i tilfældet med Pixars film.

Som den ikke er i nærheden af at matche ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#23 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Bruno (5) skrev:
#4 -

Er det så ok, at jeg har den mening nu, eller er jeg ikke tr00 nok? :p

Nej, du SKAL mene det samme som mig.
Doctor Last Warning
Gravatar

#24 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

BN (11) skrev:
I mine øjne er 'Babe: Pig in the City' det ypperligste der nogensinde er lavet indenfor den del af eventyrgenren, der har dyr som hovedpersoner.

- og hvor dyret er en gris, og hvor grisen hedder Babe, og hvor filmen er fra 1998, og hvor den er instrueret af George Miller, og hvor det er en 2'er, og hvor det handler om en der kommer til byen.
Doctor Last Warning
Gravatar

#25 BN 11 år siden

Åkepool (22) skrev:
Som den ikke er i nærheden af at matche ;)

JO! ;-)
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#26 Toothless 11 år siden

Jeg synes Heksene fra Eastwick er absolut herlig - og da jeg for et par år siden så den på teateret som musical blev den om muligt endnu stærkere i sin historie!! :D
Gravatar

#27 dslacker 11 år siden

Heksene fra Eastwick er teknisk set bestemt en glimrende film, men der er nogle elementer af horror, som gør at filmen bliver irriterende stilforvirret. (Scenen med kirsebærrene er det mest oplagte eksempel.) På mange måder er det jo en satirisk komedie om kvindefrigørelse med overnaturlige elementer. Når man så blander diverse karaktertræk fra Horrorgenren ind i filmen, så sætter den sig imellem flere stole, som vil dele publikum. Ergo synes jeg Babe 2 er en bedre film :-)
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#28 Big Daddy 11 år siden

dslacker (27) skrev:
Når man så blander diverse karaktertræk fra Horrorgenren ind i filmen, så sætter den sig imellem flere stole
Pudsigt, jeg synes netop den virker så godt som den gør fordi den tør tage et par mere alvorlige valg, der netop understøtter og fremhæver sarkasmen, så filmen ikke 'bare' er sjov-sjov. Når det samtidig balanceres og doseres så godt som her, bliver det næsten til stor kunst (selv om den nok må 'nøjes' med at rangere lige under stor kunst). Men jeg afskriver heller ej film som f.eks. Evil Dead 2, som også blander horror, slapstick, ironi, sarkasme og endda gore. Det kan jo godt være, du heller ikke fanger interesse i sådanne.
Os, De Konforme
Gravatar

#29 Giraffen 11 år siden

dslacker (27) skrev:
Når man så blander diverse karaktertræk fra Horrorgenren ind i filmen, så sætter den sig imellem flere stole, som vil dele publikum.

Det var fantastisk som du kan slå tingene fast med 100% sikkerhed.

Nu når jeg tænker over kan jeg faktisk godt huske at jeg har set det meste af Babe og Babe 2 og de gjorde sgu ikke det store indtryk. Faktisk er Heksene fra Eastwick en bedre film. Der er ikke mange som er klar over det, men det er sandheden. En anden sandhed er at Babe 1 og 2 er noget værre lort.

De to Babe film når ikke Pixar filmene eller Studio Ghibli filmene til sokkeholderne.
Gravatar

#30 dslacker 11 år siden

Er det virkeligt nødvendigt at pointere, at alt man skriver på filmz er ens egen mening ??? Selvfølgelig er der ikke nogen kategorisk sandhed, når det handler om holdninger - jeeez.
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440

Skriv ny kommentar: