• Mad Max
    21%
  • Jeg kender ingen af de film
    21%
  • Mad Max 2: The Road Warrior
    17%
  • Happy Feet
    17%
  • Heksene fra Eastwick
    8%
  • Mad Max Beyond Thunderdome
    7%
  • Babe 2: Den kække gris kommer til byen
    5%
  • Lorenzos olie
    3%
  • Happy Feet 2
    1%

Stemmer i alt: 967

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Åkepool 11 år siden

dslacker (30) skrev:
Er det virkeligt nødvendigt at pointere, at alt man skriver på filmz er ens egen mening ???

Ha ha, nogle gange er det tilsyneladende nødvendigt ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#32 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

dslacker (30) skrev:
Er det virkeligt nødvendigt at pointere, at alt man skriver på filmz er ens egen mening.

Med mindre det er Doctor Doom, så er det alles mening.
Doctor Last Warning
Gravatar

#33 enfilmnørd 11 år siden

Har aldrig brudt mig om Mad Max. Til gengæld har jeg en svaghed for Babe 2: Den kække gris kommer til byen, en meget undervurderet film - den får min stemme
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#34 Benway 11 år siden

Mad Max 2 med den oprindelige lige i hælende. Jeg genså Thunderdome for nyligt, og den er faktisk ikke helt så skidt, som jeg huskede den. Den mister dog gevaldig drive ca. halvvejs.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#35 Big Daddy 11 år siden

Benway (34) skrev:
Jeg genså Thunderdome for nyligt, og den er faktisk ikke helt så skidt, som jeg huskede den.
Kampen i tordenkuplen og actionscenen til slut, er fine. Resten er middelmådigt i bedste fald har jeg altid ment. Sammenlignet med det actioextravaganzaklimaks som to'eren byder på, så blegner al action i Thunderdome dog.
Os, De Konforme
Gravatar

#36 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg giver gerne Thunderdome 7/10. Fin film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#37 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Thunderdome var et mega antiklimaks, fordi The Road Warrior på dét tidspunkt i midtfirserne stadig gav genklang som noget af det mest skelsættende man havde set i indenfor genren. Dens postapokalyptiske fremstilling var banebrydende. 3'eren, der var præget af børneflokke og Tina Turner i lårkort, og som ikke rigtig havde noget momentum, var derfor en stor skuffelse. Den har dog sine moments, primært kampen med Master Blaster. Og så er Tinas tema til filmen stadig et af de fedeste new wave numre.
Doctor Last Warning
Gravatar

#38 Lord Beef Jerky 11 år siden

#37 her kan vi godt være enige! Jeg er dog vokset op med Thunderdome, så derfor har jeg et lidt nostalgisk forhold til den, men Mad Max 2 er betydeligt bedre.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: