• Ingen af dem - de er alle GYSelige
    24%
  • A Nightmare on Elm Street
    18%
  • Saw
    14%
  • George Romeros Dead-film
    12%
  • Resident Evil
    11%
  • Scream
    6%
  • Fredag den 13.
    6%
  • Halloween
    5%
  • Hellraiser
    5%

Stemmer i alt: 2045

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Riqon 14 år siden

Hvad der egentlig mangler, som vi også snakkede lidt om i en anden tråd, er muligheden "Anden filmserie". Så havde alle hjørner vel næsten været dækket ind. (Personligt syntes jeg, The Evil Dead var elendig, men det er en anden sag.)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#32 stoffer 14 år siden

#31 - Du har fandme cojones når du tør sige det i denne tråd!
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#33 Riqon 14 år siden

#32 - Jeg gemmer det i en parentes og håber, ingen opdager mig.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#34 Benway 14 år siden

Det må blive George Romeros Dead-film. De første to er i hvert fald fremragende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#35 Geekalot 14 år siden

hvor er Poltergeist er den ondeste gyser endnu ?
Gravatar

#36 Djarnis 14 år siden

#31 - Fy skamme!!!!
Unk...unk...There´s no name on it.
Gravatar

#37 MOVIE1000 14 år siden

#31 God will not forgive this :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#38 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg snupper Romero-serien, men alle har sgu da deres dårlige kapitler, så det var ikke et nemt valg.

1. Romero (de første 3 er fantastiske, 4'eren er helt ok, de sidste 2... hvis de overhovedet er en del af det... er elendige)
2. Halloween (den første er genial, og herefter skifter det lidt imellem god og elendig)
3. Friday The 13th (de første par stykker er rigtigt gode, midterkapitlerne er ikke så heldige, og de sidste par stykker er nærmest så dårlige at de er gode)
4. Nightmare On Elm Street (den første er rigtig god, og herefter bliver det hele forholdsvist middelmådigt)
5. Hellraiser (de første 2 er rigtigt gode, resten er ikke så skide heldige)
6. Scream (de første 2 er gode, 3'eren er dybt elendig)
7. Resident Evil (alle sammen er lort, men de sidste 2 er sateme underholdende midt i al deres elendighed)
8. Saw (det hele er noget lort, men ganske underholdende alligevel)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#39 Kiksmann 14 år siden

Uha det jo lidt svært hvis man er til gysere, men mange af de film som er nævnt starter med en fantastisk film, som af uforklarlige årsager skal plage publikum med en bunker efterfølgere der er så dårlige at man kan kaste op over det.

Personligt kan jeg bedst lide Halloween, mens den også levere en af de værste fortsættelser nogen sinde Halloween III. Eller er det A nightmare on Elmstreet 6???
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#40 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg synes faktisk også at Child's Play serien er en stor mangel, og Scream bør slet ikke være på en sådan liste, når der kun er 3 film... der er for pokker en del gyserfilmserier derude der tæller utallige kapitler.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: