-
Ingen af dem - de er alle GYSelige24%
-
A Nightmare on Elm Street18%
-
Saw14%
-
George Romeros Dead-film12%
-
Resident Evil11%
-
Scream6%
-
Fredag den 13.6%
-
Halloween5%
-
Hellraiser5%
Stemmer i alt: 2045
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Adagio 14 år siden
Ingen af dem - ingen af dem er GYSelige
Nu har jeg ikke set dem alle, dem af dem jeg har set er ikke gyselige nok til at jeg vil kalde det er gyser. Men på den anden side så skal det meget til at jeg vil kalde en film for en rigtig gyser. For at det er en rigtig gyser, så skal det være sådan at når man er færdig med at se filmen en mørk aften, så vil man tænke over filmen i mange timer efter filmen er færdig og imens man ser filmen skal hjertet banke hurtigere end normalt...
... None of the above has what it takes...
...Hvis det er muligt at falde i søvn i midten af en "gyser" film, så failer den totalt som gyser. Den sidste "gyser" film det var tæt ved at ske ved, var Paranormal Activity
#42 Lord Beef Jerky 14 år siden
#43 deathlikesilence 14 år siden
#44 filmz-Assi 14 år siden
tænkte præcist det samme.
#45 Adagio 14 år siden
Jeg vil så mene at Teletubbies er mere skræmmende end Paranormal Activity. PA var virkeligt en søvndyssende film
#46 Thomsen 14 år siden
#47 Highland Park 14 år siden
#48 iceage 14 år siden
jeg syndes også saw 6 holder men alt skal jo ha en ende og man skal nok ikke forsætte meget længer endnu, men 7er skulle jo også være den sidste om den også holder er jo lige det :0)
#49 Jach 14 år siden
Freddy 2.
Halloween 3.
Resident Evil 4. (kun den første var gys)
Jason 5.
Hellraiser 6.
Saw 7.
Scream ville jeg ikke betegne som gyser da den ikke skræmmer eller er blodig ligesom I Know What You Did Last Summer serien.
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
#50 sluppermand 14 år siden
Den bedste "gyser filmserie" er dog Universal Monsters (eller Universal Horror)! De bedste monsterfilm fra Universal Studios fra 1923 til 1960, som bl.a. bestod af Dracula, Frankenstein, The Mummy, Bride of Frankenstein, Werewolf of London, Son of Frankenstein, The Invisible Man, The Wolf Man, og Creature from the Black Lagoon.
EPIC!