• "Band of Brothers"
    55%
  • "Sopranos"
    14%
  • Anden serie
    11%
  • "Sex and the City"
    8%
  • "Oz"
    4%
  • "Deadwood"
    3%
  • "Six Feet Under"
    3%
  • "Carnivàle"
    2%

Stemmer i alt: 1196

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 hey now 18 år siden

Band of brothers. Ingen tvivl, en klasse serie, der på alle måder er gennemført ned til mindste detalje.
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#12 elwood 18 år siden

Band Of Brothers hel klart, man følger dem fra start til slut, og det gør virkelig noget for historien, plus det er "relativt" ukendte skuespiller, så man finder dem mere troværdige.

Ps. er der bonus point for at gætte hvad bruce har stemt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 filmz-sanjo 18 år siden

Stemte på Sopranos
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#14 filmz-grev_michal 18 år siden

følger med "packen" i den her :)

Band of brothers it is.
Gravatar

#15 jensen123 18 år siden

Band of Brothers uden tvivl. Den bedste serie nogensinde
Gravatar

#16 filmz-Bruce 18 år siden

Deadwood med 4 længder nede i Tuborgsvinget, uden en løgnedetektor kan ane tvivl i stemmeføringen.

Og BoB, Carnivale og Sopranos derefter.

#5 Typisk at bruge julen til et usselt forspring...you conniving, heavy thumbed motherfucker :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17 Sealer 18 år siden

Syns den er svær, Nu er band of brothers jo KUN en mini serie, Så jeg stemt pp sopranos, men six feet under kunne lige så godt ha fået min stemme, også en genial serie.
Gravatar

#18 Skobbolop 18 år siden

hvorfor kan man aldrig stemme "ved ikke".. for jeg kan sgu ikke peje på en serie der er min absolutte favorit..

#19 filmz-Wall Street 18 år siden

The Wire er det bedste der nogensinde er lavet på TV. Storslået og fantastisk!!!

Til dem der ikke kender serien kan jeg sige at der er tale om en hårdkogt og stærkt fornyende krimi-serie, der ikke følger den udvandede formel med en ny sag hvert afsnit. I the Wire er der ingen nemme løsninger, en sag kan ikke opklares på 50 minutter og verdenen kan ikke bare deles op i "onde" skurke og "gode" helte. Serien følger narkohandelen i Baltimore, fra den laveste gadehandler til den største narkobaron, fra gade-betjentene til dommerne og politikerne. Og det er et deprimerende indblik i kampen mod narkoen i en amerikansk storby. Serien er fyldt med komplekse karakterer og der er ingen dårlige skuespilspræstationer. Specielt Dominic West og Idris Elba gør det fremragende som henholdsvis den selvudslettende betjent James McNulty og den kalkulerende Striger Bell, der trækker trådene i narkokartellet. Det er episk, mesterligt og på højde med the Godfather. Med al respekt til de andre HBO serier, så slår The Wire dem alle.

Jeg satte min stemme på Carnivále. Også mega fed serie med Clancy Brown i absolut topform og en mega fed skildring af Good vs. Evil. Totalt hjernelamt at de stoppede serien efter anden sæson.
Gravatar

#20 filmz-Glory 18 år siden

Band of Brothers. Ingen over, ingen ved siden af.
"Jeg skælver for mit land, når jeg tænker på, at Gud er retfærdig."
Thomas Jefferson

Skriv ny kommentar: