-
"Band of Brothers"55%
-
"Sopranos"14%
-
Anden serie11%
-
"Sex and the City"8%
-
"Oz"4%
-
"Deadwood"3%
-
"Six Feet Under"3%
-
"Carnivàle"2%
Stemmer i alt: 1196
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 hey now 18 år siden
#12 elwood 18 år siden
Ps. er der bonus point for at gætte hvad bruce har stemt 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 filmz-sanjo 18 år siden
#14 filmz-grev_michal 18 år siden
Band of brothers it is.
#15 jensen123 18 år siden
#16 filmz-Bruce 18 år siden
Og BoB, Carnivale og Sopranos derefter.
#5 Typisk at bruge julen til et usselt forspring...you conniving, heavy thumbed motherfucker :)
#17 Sealer 18 år siden
#18 Skobbolop 18 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#19 filmz-Wall Street 18 år siden
Til dem der ikke kender serien kan jeg sige at der er tale om en hårdkogt og stærkt fornyende krimi-serie, der ikke følger den udvandede formel med en ny sag hvert afsnit. I the Wire er der ingen nemme løsninger, en sag kan ikke opklares på 50 minutter og verdenen kan ikke bare deles op i "onde" skurke og "gode" helte. Serien følger narkohandelen i Baltimore, fra den laveste gadehandler til den største narkobaron, fra gade-betjentene til dommerne og politikerne. Og det er et deprimerende indblik i kampen mod narkoen i en amerikansk storby. Serien er fyldt med komplekse karakterer og der er ingen dårlige skuespilspræstationer. Specielt Dominic West og Idris Elba gør det fremragende som henholdsvis den selvudslettende betjent James McNulty og den kalkulerende Striger Bell, der trækker trådene i narkokartellet. Det er episk, mesterligt og på højde med the Godfather. Med al respekt til de andre HBO serier, så slår The Wire dem alle.
Jeg satte min stemme på Carnivále. Også mega fed serie med Clancy Brown i absolut topform og en mega fed skildring af Good vs. Evil. Totalt hjernelamt at de stoppede serien efter anden sæson.
#20 filmz-Glory 18 år siden
Thomas Jefferson