• "Band of Brothers"
    55%
  • "Sopranos"
    14%
  • Anden serie
    11%
  • "Sex and the City"
    8%
  • "Oz"
    4%
  • "Deadwood"
    3%
  • "Six Feet Under"
    3%
  • "Carnivàle"
    2%

Stemmer i alt: 1196

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 filmz-Asta 18 år siden

#7 Jeg tror nu heller ikke at det største klientel herinde er kvinder...så mandehørmen tager over ;)

Jeg har også stemt 'Sex and the City'. Det er skam ikke for sjov at jeg har 'Skotøjsæsken'.... :)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#42 filmz-712 18 år siden

#41 - Ifølge IMDB, så giver kvinder faktisk Band of Brothers bedre karakter end mænd (i gennemsnit):

clicky
Gravatar

#43 mcdave 18 år siden

Hvad med Taken? er det en HBO serie? det også spielberg... her introduceres skrigebalonnen fra War of the Worlds dakota fanning.
fantastisk serie, dog ikke på højde med BOB, sopranos, men klart klart bedre en sex and the city...

er rejseholdet ikke ved at blive lavet til en HBO serie btw?
Gravatar

#44 filmz-Bruce 18 år siden

#44 The Travel Team?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#45 akerman 18 år siden

eller "Unit 1":>
Gravatar

#46 ks 18 år siden

#43 - Taken er fra Sci-Fi (så vidt jeg husker), og ikke HBO. I øvrigt en serie, der allerede er set og diskuteret til hudløshed herinde da den i lang tid har været relativ billigt.

#44 - Hehe, man kan da i hvert fald håbe de ikke laver en direkte oversættelse. Bortset fra det tvivler jeg stærkt på, at HBO ville lave den slags serie, som Rejseholdet er.
Gravatar

#47 tiny 18 år siden

Jeg stemte Oz. Stemningen i den serie er helt fantastisk - og så er skuespillet virkeligt på et højt niveau. Selv Beverly-drengen Luke Perry er god. Six Feet Under er på min 2. plads. Canivàle er på min ønskeliste....
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#48 filmz-Daedalos 18 år siden

Band of Brothers.. the one and only ... genial helt igennem..

Vil kigge nærmere på The Wire, samt også Deadwood og Carnivalé

#49 filmz-Bruce 18 år siden

Har kigget rundt efter sæson 1 af Wire, men den er for dyr indtil videre. Den skal ned under en trehundrede mand synes jeg.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#50 ks 18 år siden

#49 - Jeg er helt enig. Desværre er det jo et generelt problem med temmelig mange HBO serier, hvilket er meget ærgeligt, da det klart mindsker seriernes chance for lidt latent kommercial succes. The Wire har altid været meget dyr, selvom jeg tror den ville have en forholdsvis stor chance hos mange, der er tilbageholdne nu pga prisen. Det gør det heller ikke bedre, at The Wire kun kan fås i region 1, hvilket kun mindsker chancen for at den lige pludselig skulle dukke op billigt et sted, fx i R2/4.

Carnivale er også temmelig dyrt, men der var jeg heldigvis så heldig at udnytte CD-WOW's 20% voucher i de gode tider, og de 300kr jeg gav for første sæson må være de bedste 300kr jeg har brugt i rigtig lang tid!

Jeg er generelt også bare småsur på HBO nu om dage.

Skriv ny kommentar: