• "Band of Brothers"
    55%
  • "Sopranos"
    14%
  • Anden serie
    11%
  • "Sex and the City"
    8%
  • "Oz"
    4%
  • "Deadwood"
    3%
  • "Six Feet Under"
    3%
  • "Carnivàle"
    2%

Stemmer i alt: 1196

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 myggen 18 år siden

Rome??
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#32 ks 18 år siden

#29 - Så er det vist på tide du får taget dig sammen og i det mindste giver den første sæson en chance :)
Gravatar

#33 lagoni 18 år siden

Jeg stemte Six Feet Under. Længe siden jeg har set noget af den og kan nu godt lide alle nævnte serier (har dog ikke set Carnivalé), men synes nu at Six Feet Under har en sjældent god blanding af humor, ironi og dødelig alvor (haha...).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#34 filmz-div 18 år siden

Band of Brothers.
Fik den også i julegave i år :)

"Cinderella Man"
Gravatar

#35 dyg 18 år siden

Jeg hoppede også lige direkte i BoB, fremragende serie, der kan ses igen og igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#36 filmz-michaell 18 år siden

Det er svært, meget svært, men jeg hopper også på Band of Brothers vognen! Det er nok den mest medrivende serie jeg har set og ligesom som #27 siger, uden den kvalmende patriotisme.
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#37 filmz-mr. larsen 18 år siden

jeg stemte helt klart Band of Brothers den er for fed, fik den også i julegave i år
Gravatar

#38 akerman 18 år siden

er det ikke lidt snyd at BoB er med, det er jo en mini-serie, og er lavet på en hel anden skala ift. tv-serierne.
stemte Sopranos, men hvis Rome var med var min stemme gået til den.
Gravatar

#39 filmz-propagandapanda 18 år siden

Band of Brothers, all the way! De andre serier er osse gode, men er overhovedet ikke i nærheden!!!
Gravatar

#40 ks 18 år siden

I øvrigt ærgeligt ingen har nævnt Entourage, også en virkelig god mindre HBO serie.

Skriv ny kommentar: