• The Dark Knight
    78%
  • A Knight's Tale
    7%
  • Brokeback Mountain
    6%
  • 10 Things I Hate About You
    3%
  • Patrioten
    1%
  • Candy
    1%
  • Lords of Dogtown
    1%
  • The Brothers Grimm
    1%
  • Monster's Ball
    1%
  • I'm Not There
    0%
  • Ned Kelly
    0%
  • Anden film
    0%
  • Casanova
    0%

Stemmer i alt: 2031

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 dyg 15 år siden

Jeg undlader at stemme, da jeg kun har set 3-4 af filmene. Af de film jeg har set gør han det bedst i den mørke knægt, men alt i alt siger/sagde han ikke mig det sotre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#32 filmz-ab 15 år siden

BN

Prøv se Ledger i Candy, som jeg synes er på højde med hans præstation i Brokeback. Men den finder du så overvurderet? Gør jeg bestemt ikke. Fik for leden set ham i en film der hedder Two Hands, hvor han også var ret god. Han rummede stort talent og var meget alsidig, desværre viste han det alt alt for sent. Han gør det fint i Ned Kelly, men intet særligt.

Ingen tvivl herfra. Han var bedst i TDK - den præstation er historisk. Han spiller simpelthen over sin evne, og alt hvad han har lært. Han viser en hel ny side.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#33 Ericmase 15 år siden

"The Dark Knight"!!!!!!!!! Har aldrig set ham bedre spille så godt før!!!!!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#34 elwood 15 år siden

Var egentlig også ret begejstret for ham i I'm Not there selv om selve filmen stadigvæk er en trippy affære for mig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#35 filmz-jonasgr 15 år siden

#28 Hmm, jeg prøvede at komme de indlæg i forkøbet, som nok kunne have formuleret noget lignende. Med andre ord, det er et yderst sarkastisk indlæg :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#36 filmz-Is 15 år siden

The Dark Knight uden tvivl :)
Gravatar

#37 BN 15 år siden

a@babo (32) skrev:
Prøv se Ledger i Candy

Tak for tippet. Det vil jeg prøve engang ved lejlighed, for det er en af de få Heath Ledger-film, jeg endnu ikke har set.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#38 BN 15 år siden

a@babo (32) skrev:
Ingen tvivl herfra. Han var bedst i TDK - den præstation er historisk. Han spiller simpelthen over sin evne, og alt hvad han har lært. Han viser en hel ny side.

So true! Det var TDK der fik mig til at synes rigtig godt om ham som skuespiller .... og så døde han. :-/
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#39 frankdrebin 15 år siden

#37, kan informere dig om at stereo studie har den til 50 kr :)
Gravatar

#40 MOVIE1000 15 år siden

Alle hans roller kan kun omtales positivt men min ynglings og den som jeg bedst forstår er Jokeren han spiler jokeren så meget anderledes end hvad han gjorde med sine andre roller den skiller sig mest ud og det vil den altid gøre så jeg stemte The dark knight:)
R.I.P Heath Ledger
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: