• The Dark Knight
    78%
  • A Knight's Tale
    7%
  • Brokeback Mountain
    6%
  • 10 Things I Hate About You
    3%
  • Patrioten
    1%
  • Candy
    1%
  • Lords of Dogtown
    1%
  • The Brothers Grimm
    1%
  • Monster's Ball
    1%
  • I'm Not There
    0%
  • Ned Kelly
    0%
  • Anden film
    0%
  • Casanova
    0%

Stemmer i alt: 2031

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 BN 15 år siden

frankdrebin (39) skrev:
#37, kan informere dig om at stereo studie har den til 50 kr :)

God pris! :-)

Men 'Candy' er ikke en af den type film jeg på forhånd er så sikker på, at jeg tør købe den uden at have set den først. ... Den slags satsninger gør jeg sjældent, omend jeg da har været heldig de sidste fire gange jeg har lavet sådan en filmisk "blind date". ;-) ... Har ikke fortrudt 'Taken', 'Atonement', 'The Upside of Anger' og 'Hancock'.

... hvortil en eller anden sikkert vil sige: 'SO WHAT ARE YOU WAITING FOR?!!'

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#42 Kruse 15 år siden

frankdrebin (39) skrev:
#37, kan informere dig om at stereo studie har den til 50 kr :)

Det er nu ellers ikke lang tid siden at jeg så den i Stereo Studie til 40 kr. og med i tilbuddet om 3 stk. for 100 kr.

Men det kan jo være at de har fjernet den derfra igen. De skifter jo lidt ud engang i mellem.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#43 filmz-loke76 15 år siden

Lords of dogtown for mig.. Er der ingen der har set den film?? Så er hans præstation i TDK altså ikke specielt overraskende

Synes Dark Knight er alt for overhyped, ja han er god i den, men ellers er det sku en ganske middelmådig og forudsigelig affære.. Og så er jeg så træt af alt skal have et remake der er "mere dystert" Dark Knight var sku ikke speciel dyster, det var Crow 1

Johnyy Depp i Fear And Loahing er bestemt lige så god som Joker
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#44 Åkepool 15 år siden

#35 - Det er jeg ked af jeg ikke lige fangede.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#45 frankdrebin 15 år siden

#41 Jeg har det lige omvendt, jeg køber kun film jeg ikke har set før :) Nogle gange er jeg heldig med det jeg får slæbet hjem! Andre gange... Ikke så heldig!

#42 Kan sgu også være jeg tager fejl, og det var der jeg så den.. Ikke til at sige.. det er længe siden jeg købte den :)
Gravatar

#46 elwood 15 år siden

Primer havde jeg aldrig stiftet bekendtskab med, hvis ikke jeg bare impulsivt havde købt den.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#47 Ménner 15 år siden

#43 100% enighed! :D
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#48 filmzkim 15 år siden

Jeg har en teori om, at en skuespiller skal være helt nede i kuldkælderen, før han kan komme med sin livs præstation! :)

En lykkelig skuespiller mister gnisten, det er også derfor at Brad Pitt efterhånden ikke leverer varen :b

Haha, må grine lidt over min egen teori, men jeg mener det :P
Gravatar

#49 MOVIE1000 15 år siden

#48 ahh ligesom Nicolas Cage;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#50 fazz 15 år siden

Uha, det er nok "The Dark Knight" men syntes også han er klasse i "Brokeback Mountain",
"Monster's Ball" og "I'm Not There"
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."

Skriv ny kommentar: