• Kender ikke hans film
    75%
  • "Det syvende segl"
    11%
  • "Fanny og Alexander"
    8%
  • "Ved vejs ende"
    2%
  • Anden film
    1%
  • "Persona - sonate for to"
    1%
  • "Hvisken og råb"
    1%
  • "Sommeren med Monika"
    1%
  • "Nadvergæsterne"
    0%
  • "Som i et spejl"
    0%

Stemmer i alt: 760

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 jessup 17 år siden

This is just until June
Gravatar

#42 kaduffo 17 år siden

# 5 - Ja Ingrid von Rosen, men ikke Ingrid Bergman...
Gravatar

#43 jessup 17 år siden

#42 hvad fanden- en kommentar fra anmelderen med nærmest fantom lignende egenskaber.
This is just until June
Gravatar

#44 keitel 17 år siden

Fanny Og Alexander, selv om det jo er en serie.
Gravatar

#45 chandler75 17 år siden

Det er også en film - ellers ville den ikke have kunne vinde Oscar for bedste udenlandske film.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#46 Yoda 17 år siden

Den findes i to udgaver. En 188 min. lang film, og en 312 min. TV-version. Begge udgaver er tilgægelige på DVD fra Criterion.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#47 filmz-Dstroh 17 år siden

Hvem er: Andrei Tarkovsky??

Har hørt om manden, men har aldrig set nogen af hans film .. :/ udover den scene med skak og så døden ..
Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them? Then do not be too eager to deal out. death in judgement.
Gravatar

#48 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#47 - Andrej Tarkovskij (= dansk transkribering af de kyrrilske bogstaver) var en russisk instruktør og især kendt for sine store evner som billedskaber. Hans film er som regel filosoferende og kredser omkring tid og erindring. Helt sikkert ikke hver mands kost, men utroligt flotte film, hvis man har tålmodigheden til det.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#49 filmz-Dstroh 17 år siden

Hans bedste film??? :)
Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them? Then do not be too eager to deal out. death in judgement.
Gravatar

#50 Michael Andersen 17 år siden

#49 "Alien Vs. Predator: Back in The USSR" :O ;)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: