• Kender ikke hans film
    75%
  • "Det syvende segl"
    11%
  • "Fanny og Alexander"
    8%
  • "Ved vejs ende"
    2%
  • Anden film
    1%
  • "Persona - sonate for to"
    1%
  • "Hvisken og råb"
    1%
  • "Sommeren med Monika"
    1%
  • "Nadvergæsterne"
    0%
  • "Som i et spejl"
    0%

Stemmer i alt: 760

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 mr gaijin 17 år siden

#10 Smukt :D
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#12 icetea 17 år siden

Ingen anelse om hvem han er :O udover det man lige har hørt i nyhederne
Gravatar

#13 NightHawk 17 år siden

Hmm, ja her blir jeg så nød til at undlade at stemme. Ved godt hvem han er og har læst forskellige artikler om ham, men er aldrig kommet længere end det.

Nogen der evt. ku' anbefale et boxset, hvis der er lavet sådan et ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#14 jessup 17 år siden

jeg er alligevel overrasket over de mange som ikke har set bare 1 film af manden - det er ligefør at en mand som Andrei Tarkovsky ville få færre stemmer i den afdeling.
This is just until June
Gravatar

#15 Yoda 17 år siden

Det er masser af box-sets på markedet.

Dog har jeg selv for to måndeder siden erhvervet mig dette - rette dyre - sæt:

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/1120208/The-Ingmar-...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#16 chandler75 17 år siden

# 13 Ville det så ikke være meget passende at stemme 'Kender ikke hans film'? :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#17 JannikAnd 17 år siden

En af de sværere. Valgte "Hvisken og "Råb", men "Persona" er ligeledes på min all-time 20. Mange skønne film...
Gravatar

#18 NightHawk 17 år siden

# 15 -

Tak for linket. :) Det ser ret nice ud det box-set, men er noget dyrt, som du siger. Tror jeg vil spare sammen til det og så få købt det inden vi rammer den altid pengedrænende julemåned.

# 16 -

Jo, selvfølgelig. Læste muligheden som "kender ikke Ingmar Bergman", i stedet for "kender ikke hans film". :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#19 king b 17 år siden

Ja, jeg er så den ene mand, der har stemt på Persona.

Mange mesterværker! Meget at gå på opdagelse i. Og nu får man lyst til at gøre det igen.

Spielberg-citatet siger det hele. Scorsese er en anden inkarneret fan (hans favorit: http://www.imdb.com/title/tt0050986/).
Gravatar

#20 filmz-"K" 17 år siden

#3: "Så husk at se Det Syvende Segl i aften på DR."

Det er først i morgen. Kl 23.15.

Skriv ny kommentar: