• "Terminator 2: Dommedag"
    37%
  • "Aliens"
    29%
  • "Titanic"
    13%
  • "Dybet"
    12%
  • "The Terminator"
    7%
  • "Livsfarlig løgn"
    3%
  • "Ghosts of the Abyss"
    0%

Stemmer i alt: 1571

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 Zelle 18 år siden

Det var dog et fantastisk svært valg. Jeg ser James Cameron som den største instruktør, og han har jo lavet så mange suveræne film. Terminatorfilmene er suveræne og gennembrudende. True Lies var en dejlig action film. Aliens var helt suveræn, og Titanic var en storslået romantisk film. Men valget faldt alligevel på The Abyss. Den er bare så suveræn på så mange måder. Dog har jeg næsten allerede fortrudt ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#52 filmz-lbw 18 år siden

Har stemt på Aliens pga. stemningen - så den alene første gang i mørke med fuld lyd på. Jeg ville gi' min højre arm for at kunne genopleve den aften. ;o)

Cameron = Action. Ita est. Titanic var en fejl. :p
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#53 dolphinfriendly 18 år siden

Cameron har lavet flere gode film, men hans ubetinget mesterværk er i mine øjne uden sammenligning "Aliens". Den skal helt sikkert snart genses på mit soon to be nye fjernsyn (den skulle gerne presses ind ad brevspærken imorgen) Samsung LE-32M61B og hvad jeg kan samle af et godt surround system :).

Gravatar

#54 thomas040 18 år siden

Hudson: Hey Vasquez, have you ever been mistaken for a man?
Vasquez: No, have you?
Failure is a zero out.

#55 18 år siden

#54: Ja, det er stort!
Gravatar

#56 davenport 18 år siden

"We'd better get back, 'cause it'll be dark soon, and they mostly come at night... mostly." - Den har Carrie Hehn hørt meget for siden.

Det var iøvrigt et rigtigt interessant program med Bishmark der var igår. Man må gi Cameron, at han går op i det han laver med liv og sjæl. Og jeg tror han er en hård arbejdsgiver.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#57 filmz-Kadann 18 år siden

#56 -

Det siges at et af hans filmcrews, til hvilken film kan jeg desværre ikke huske, fik lavet t-shirt hvor der stod noget i retning af "I can take anything, I've worked for Jim Cameron". :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#58 lyspunkt 18 år siden

#56 Spændende selv om det var lidt kedeligt at se på rustent jern i en time. Jeg fandt dog aldrig ud af, om de fandt det endelige bevis for, om det var tyskerne der sank Biscmark.
James futtede rundt og fandt en masse huller, der ikke havde nogen betydning.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#59 lyspunkt 18 år siden

#57 Det bliver vist i "Under Pressure"; "Making of... The Abyss"
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus

#60 18 år siden

#56 + #58: Bishmark, Biscmark, Bismarck. Hvor mange store slagskibe havde de germanere egentlig? :-)

Skriv ny kommentar: