• "Terminator 2: Dommedag"
    37%
  • "Aliens"
    29%
  • "Titanic"
    13%
  • "Dybet"
    12%
  • "The Terminator"
    7%
  • "Livsfarlig løgn"
    3%
  • "Ghosts of the Abyss"
    0%

Stemmer i alt: 1571

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 filmz-Kadann 18 år siden

#60 -

Tyskerne lavede vist aldrig noget der var småt.. dog omdøbte de en del af skibene lige omkring krigens start, da nazi-toppen ikke mente at det var sundt for moralen hvis skibe med navne som "Der Vaterland" og lignende gik under. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#62 filmz-bat271 18 år siden

Den var svær, og så alligevel ikke. Valget stod klart mellem Dybet, T2 og Aliens. Men det er jo alligevel så indlysende - ALIENS !! Den er så actionpacked som ingen anden film og effekterne er så fantastiske ude nogen videre form for computerindflydelse. Brugen af dukker og lign. fremfor brug af computereffekter gør tingene så meget mere troværdige. Er stærk modstander af fx den megen brug af computergrafik i fx Star Wars filmene.
Gravatar

#63 wiseguy 18 år siden

Har ikke set Ghosts... men jeg synes at alle Camerons film er pisse underholdende. Den eneste jeg ikke er så vild med er "Livsfarlig Løgn".
Min stemme gik til Titanic.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

#64 18 år siden

63: True Lies er måske lidt plat, men jeg synes, at den fandt lidt af den gode gamle Sorteneger-action igen, som vi havde savnet siden T2. Hér tænker jeg primært på scenen med Harrier'en. Den sparkede meget god røv i biografen.
Gravatar

#65 wiseguy 18 år siden

#64 misforstå mig ikke, jeg synes ikke, at den er dårlig - det er bare Cameron's svageste IMHO.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#66 e-male 18 år siden

Der kan måske været noget om at det er en af Camerons svageste, men jeg synes nu stadig man kan blive godt underholdt:

"[Salim Abu Aziz reveals a nuclear weapon]
Salim Abu Aziz: Do you know what this is?
Harry: I know what this is...
[Salim smiles]
Harry: This is an espresso machine.
[Salim frowns]
Harry: No, no wait. It's a snow cone maker.
[Salim approaches Harry]
Harry: Is it a water heater?"

Jeg glæder mig allerede til at gense den på fredag :)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#67 ajust 18 år siden

T2 ftw!
Gravatar

#68 Æsop9000 18 år siden

True lies er da fed, hva med da leder-terroristen falder ned på missilet på den Harrier-jump-jet, som Arnold flyver.
Arnold siger til terroristen Salim Abu Aziz, der hænger på missilet: "You're fired!"....
Hehe. Sjovt nok. Typisk Arnold-one-liner som man altid ser frem til.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#69 filmz-Narniabæver 18 år siden

Også Titanic!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#70 filmz-- don g - 18 år siden

Min stemme gik til Abyss.
Aliens på 2. pladsen.
Michael Biehn er fed i Aliens, men han er for overvisende i rollen som kommando leder der taber småkagerne i The Abyss
Mr. Anderson. Surprised to see me?

Skriv ny kommentar: