36%
  • Terminator 2: Dommedag
    31%
  • Aliens: Det endelige opgør
    14%
  • Titanic
    7%
  • Dybet
    6%
  • The Terminator
    4%
  • Livsfarlig løgn
    1%
  • Piranha 2: The Spawning
    1%

Stemmer i alt: 2551

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 KVASAR 14 år siden

Jeg Stemte blankt.

Fordi disse film herunder hver især skiller sig ud på hel deres egen unikke måde.

● "The Terminator"
● "Aliens"
● "The Abyss"
● "Terminator 2: Judgment Day"
● "Titanic"
● "Avatar"

AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#22 Jach 14 år siden

Folk lyver i den her afstemning... INTET på den liste kan slå T2 men alligevel føre Avatar pt.
Ergo jeg stemte T2 :)
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#23 BN 14 år siden

1) T2 (6/6)
2) T1 (6/6)
3) The Abyss (6/6)
4) Titanic (6/6)
5) Avatar (6/6)
6) Aliens (6/6)
7) True Lies (2/6)
8) Piranha 2 (1/6)

Uanset karaktergivningen er det kun de tre øverste film jeg har et særligt forhold til.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#24 keitel 14 år siden

1.T2 5/6
2.Titanic 5/6
3.Avatar 4/6
4.Terminator 4/6
5.Aliens 4/6
6.True Lies 4/6

Har desværre aldrig fået set "Dybet"
Gravatar

#25 tiany 14 år siden

wimmie (20) skrev:
Som den eneste i verden har jeg heller ikke fået set Avatar...

Jeg har heller ikke set den og begynder at overveje om jeg skal indføre den taktik som min mor og storbror har om Titanic. Jeg lader simpelthen være med at se den.
Jeg kan næsten ikke undgå at få en negativ holdning til filmen, fordi jeg simpelthen er så træt af høre om filmen og ligesom Skeloboy har jeg valgt at blokere Avatar-nyheder her på Filmz da jeg simpelthen fandt antallet for stort og overskyggende.
Valar morghulis
Gravatar

#26 filmz-ab 14 år siden

Er det ikke lidt trist for en der betragter sig som filmentusiast :-) Og hvordan kan man få en negativ holdning, når mange roser den? :-) Men man kan godt blive træt af hypen, ja.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#27 Riqon 14 år siden

Ikke om jeg begriber hvorfor folk stemmer Avatar, når manden har stået bag film som Terminator 2 og Aliens. Well well, smag og behag vel :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#28 Lizard 14 år siden

Terminator 2! .. tæt efterfulgt af Dybet.
Avatar kan ikke engang snige sig ind på en Top 5 imo.
Gravatar

#29 tiany 14 år siden

a@babo (26) skrev:
Er det ikke lidt trist for en der betragter sig som filmentusiast :-) Og hvordan kan man få en negativ holdning, når mange roser den? :-) Men man kan godt blive træt af hypen, ja.

Blot fordi jeg er filmentusiast behøver jeg jo ikke at se alle film :)
Jeg ser f.eks. ikke danske film, med mindre jeg får dem smidt i nakken. Jeg ser de film jeg har lyst til.
Det er nok også mere hypen jeg er træt af, men det plus de ting som jeg allerede har hørt om filmen gør at jeg ikke ligefrem har den store lyst til at se filmen længere. Ved godt den har fået mange roser, men intet af indeholdet af roserne giver mig lyst til at se filmen.
Valar morghulis
Gravatar

#30 filmz-ab 14 år siden

okay - jeg vil dog mene, at avatar er en film man SKAL se, uanset hvad man måtte synes om den. Dels fordi den er en teknisk revolution (et stykke historie), og dels fordi den slags jo (ifølge mig) skal ses i bio :-) men altså, fair nok.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: