-
-
Terminator 2: Dommedag31%
-
Aliens: Det endelige opgør14%
-
Titanic7%
-
Dybet6%
-
The Terminator4%
-
Livsfarlig løgn1%
-
Piranha 2: The Spawning1%
Stemmer i alt: 2551
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 KVASAR 14 år siden
Fordi disse film herunder hver især skiller sig ud på hel deres egen unikke måde.
● "The Terminator"
● "Aliens"
● "The Abyss"
● "Terminator 2: Judgment Day"
● "Titanic"
● "Avatar"
#22 Jach 14 år siden
Ergo jeg stemte T2 :)
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
#23 BN 14 år siden
2) T1 (6/6)
3) The Abyss (6/6)
4) Titanic (6/6)
5) Avatar (6/6)
6) Aliens (6/6)
7) True Lies (2/6)
8) Piranha 2 (1/6)
Uanset karaktergivningen er det kun de tre øverste film jeg har et særligt forhold til.
#24 keitel 14 år siden
2.Titanic 5/6
3.Avatar 4/6
4.Terminator 4/6
5.Aliens 4/6
6.True Lies 4/6
Har desværre aldrig fået set "Dybet"
#25 tiany 14 år siden
Jeg har heller ikke set den og begynder at overveje om jeg skal indføre den taktik som min mor og storbror har om Titanic. Jeg lader simpelthen være med at se den.
Jeg kan næsten ikke undgå at få en negativ holdning til filmen, fordi jeg simpelthen er så træt af høre om filmen og ligesom Skeloboy har jeg valgt at blokere Avatar-nyheder her på Filmz da jeg simpelthen fandt antallet for stort og overskyggende.
#26 filmz-ab 14 år siden
Er det ikke lidt trist for en der betragter sig som filmentusiast :-) Og hvordan kan man få en negativ holdning, når mange roser den? :-) Men man kan godt blive træt af hypen, ja.
#27 Riqon 14 år siden
#28 Lizard 14 år siden
Avatar kan ikke engang snige sig ind på en Top 5 imo.
#29 tiany 14 år siden
Blot fordi jeg er filmentusiast behøver jeg jo ikke at se alle film :)
Jeg ser f.eks. ikke danske film, med mindre jeg får dem smidt i nakken. Jeg ser de film jeg har lyst til.
Det er nok også mere hypen jeg er træt af, men det plus de ting som jeg allerede har hørt om filmen gør at jeg ikke ligefrem har den store lyst til at se filmen længere. Ved godt den har fået mange roser, men intet af indeholdet af roserne giver mig lyst til at se filmen.
#30 filmz-ab 14 år siden
okay - jeg vil dog mene, at avatar er en film man SKAL se, uanset hvad man måtte synes om den. Dels fordi den er en teknisk revolution (et stykke historie), og dels fordi den slags jo (ifølge mig) skal ses i bio :-) men altså, fair nok.