-
-
Terminator 2: Dommedag31%
-
Aliens: Det endelige opgør14%
-
Titanic7%
-
Dybet6%
-
The Terminator4%
-
Livsfarlig løgn1%
-
Piranha 2: The Spawning1%
Stemmer i alt: 2551
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Lord Beef Jerky 14 år siden
#42 filmzkim 14 år siden
"Jeg bryder mig ikke om James Cameron's film." :)
#43 Twister 14 år siden
#44 Antlion 14 år siden
2. Aliens - 4/6
3. Terminator 2: Judgment Day - 4/6
4. Avatar - 3/6
5. The Abyss - 3/6 - Jeg kan ikke rigtig huske den, men vil måske gense den en dag.
6. True Lies - 2/6 - Jeg kan ikke rigtig huske den, men ønsker ikke at gense den.
7. Titanic - 2/6
Hvis der er nogen 2009 film, som man SKAL se, så er "Avatar" i hvert fald ikke en af dem i min bog. Det er muligt, at den revolutionerende mht. sine CGI- og visuelle effekter, men derfor er det jo ikke ensbetydende med, at det er en god film?
Skrive historie... Højest sandsynligt, ja. Derfor vil jeg stadig foretrække at se en smal film, som muligvis ikke vil skrive historie, men som indeholder de kunstneriske kvaliteter, jeg eftersøger. Min pointe er: Der så mange film, som man SKAL se...
#45 Kruse 14 år siden
Dog har jeg ikke set Piranha 2 og True Lies har jeg ikke set lyset i. Og så synes jeg at The Abyss er en smule overvurderet, selvom at den da er ganske god.
#46 Mr. Smith 14 år siden
#47 ikj80 14 år siden
Kenden dog ikke piranha 2.
#48 evermind 14 år siden
Det må være derfor, du siger det med 12-tallet. :P
#49 Clint 14 år siden
T2 osv...
Hvordan kan Avatar ligge nr1?
Det er godt nok den eneste film på listen jeg ikke har set, men alle steder hvor du hører/læser om den, får man at vide, at historien ikke er noget at komme efter, men effekterne er gode.
Der er vel ikke ret mange gensyn i en film, der kun har fået ros for dens gode effekter? Man kan vel bare kigge på film som den nye Star Wars triologi...
#50 filmz-Bruce 14 år siden
Terminator 2 - 5/6
The Terminator - 4/6
Titanic - 4/6
True Lies - 4/6
The Abyss - 3/6