36%
  • Terminator 2: Dommedag
    31%
  • Aliens: Det endelige opgør
    14%
  • Titanic
    7%
  • Dybet
    6%
  • The Terminator
    4%
  • Livsfarlig løgn
    1%
  • Piranha 2: The Spawning
    1%

Stemmer i alt: 2551

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Lord Beef Jerky 14 år siden

#40 Så kan det vist ikke siges meget bedre.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#42 filmzkim 14 år siden

Det kunne være så skægt, hvis der var en svarmulighed, der sagde:
"Jeg bryder mig ikke om James Cameron's film." :)
Gravatar

#43 Twister 14 år siden

T2 fik min stemme. Har vist skrevet hvorfor i en anden tråd. Fatter ikke Avatar er øverst på denne liste :s.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#44 Antlion 14 år siden

1. The Terminator - 4/6
2. Aliens - 4/6
3. Terminator 2: Judgment Day - 4/6
4. Avatar - 3/6
5. The Abyss - 3/6 - Jeg kan ikke rigtig huske den, men vil måske gense den en dag.
6. True Lies - 2/6 - Jeg kan ikke rigtig huske den, men ønsker ikke at gense den.
7. Titanic - 2/6

a@babo (30) skrev:
jeg vil dog mene, at avatar er en film man SKAL se, uanset hvad man måtte synes om den. Dels fordi den er en teknisk revolution (et stykke historie), og dels fordi den slags jo (ifølge mig) skal ses i bio :-)

Hvis der er nogen 2009 film, som man SKAL se, så er "Avatar" i hvert fald ikke en af dem i min bog. Det er muligt, at den revolutionerende mht. sine CGI- og visuelle effekter, men derfor er det jo ikke ensbetydende med, at det er en god film?

Skrive historie... Højest sandsynligt, ja. Derfor vil jeg stadig foretrække at se en smal film, som muligvis ikke vil skrive historie, men som indeholder de kunstneriske kvaliteter, jeg eftersøger. Min pointe er: Der så mange film, som man SKAL se...
Gravatar

#45 Kruse 14 år siden

Aliens, no doubt! Formentligt efterfulgt af...resten af hans film ;)

Dog har jeg ikke set Piranha 2 og True Lies har jeg ikke set lyset i. Og så synes jeg at The Abyss er en smule overvurderet, selvom at den da er ganske god.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#46 Mr. Smith 14 år siden

Aliens, no doubt
Gravatar

#47 ikj80 14 år siden

Alle filmene er fede, hvad kan man sige manden kan lave film til et 12 tal!
Kenden dog ikke piranha 2.
Gravatar

#48 evermind 14 år siden

ikj80 (47) skrev:
Kenden dog ikke piranha 2.

Det må være derfor, du siger det med 12-tallet. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#49 Clint 14 år siden

Aliens
T2 osv...

Hvordan kan Avatar ligge nr1?

Det er godt nok den eneste film på listen jeg ikke har set, men alle steder hvor du hører/læser om den, får man at vide, at historien ikke er noget at komme efter, men effekterne er gode.

Der er vel ikke ret mange gensyn i en film, der kun har fået ros for dens gode effekter? Man kan vel bare kigge på film som den nye Star Wars triologi...
Gravatar

#50 filmz-Bruce 14 år siden

Aliens - 5/6
Terminator 2 - 5/6
The Terminator - 4/6
Titanic - 4/6
True Lies - 4/6
The Abyss - 3/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: