36%
  • Terminator 2: Dommedag
    31%
  • Aliens: Det endelige opgør
    14%
  • Titanic
    7%
  • Dybet
    6%
  • The Terminator
    4%
  • Livsfarlig løgn
    1%
  • Piranha 2: The Spawning
    1%

Stemmer i alt: 2551

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmkorn.dk 14 år siden

Aliens. Fat det!
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#32 evermind 14 år siden

Det undrer mig, at folk tilsyneladende er så lunkne over for True Lies; jeg synes, den er vildt underholdende og har en rigtig fed humor.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#33 filmkorn.dk 14 år siden

#32 Ja, da den kom frem, men den har ikke stået tidens tand.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#34 evermind 14 år siden

#33 You're fired! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#35 filmkorn.dk 14 år siden

#34 Fordømt!
Gravatar

#36 filmz-Utyske 14 år siden

#32 -

Jeg er med dig, min bror fra en anden mor! True Lies er glimrende underholdning.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#37 MuManden 14 år siden

#32 - At den ligger sidst betyder jo, i dette tilfælde, ikke nødvendigvis at folk syntes den er dårlig, men nok at der bare er, en eller flere film, der lige er DET bedre. Tror jeg da :)
For sådan har jeg det selv.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#38 StarWarsFanTHX11384Eb 14 år siden

1. Avatar
2. T2
3. The Terminator
4. Titanic
5. Aliens
6. Dybet
7. True Lies.
Har ikke set Piranha 2
Gravatar

#39 filmz-loke76 14 år siden

1. The Abyss
2. The Abyss
3. The Abyss
4. Avatar, T1, T2 og Aliens
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#40 filmz-ab 14 år siden

True Lies er jo også en superfed underholdning med god ironi og humor. Den er bare ikke en terminator, aliens eller the abyss :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: