• "Ace Ventura: Detektiv"
    23%
  • "Dum og dummere"
    19%
  • "Evigt solskin i et pletfrit sind"
    14%
  • "The Truman Show"
    11%
  • "Masken"
    7%
  • "Man on the Moon"
    6%
  • "Bruce den Almægtige"
    6%
  • "Jeg, mig og Irene"
    5%
  • "Fuld af løgn"
    5%
  • "Hybridmanden"
    2%
  • Anden film
    1%
  • "Batman Forever"
    1%

Stemmer i alt: 1691

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Is 18 år siden

Dum dummere helt sikkert......
Ordentlig grineren
Gravatar

#22 filmz-jonasgr 18 år siden

Eternal Sunshine of A Spotless Mind er det eneste nævneværdige han har lavet i sin karriere. Den er til gengæld også rigtig god.

Man må da håbe at han vil lave flere seriøse film som den, i stedet for alt det andet crap han har lavet.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#23 thomas040 18 år siden

hvad med fuld af løgn? .... lidt åndet film... men han får virkelig lov til at folde sig ud.... f.eks da han tæsker sig selv.... ahhh yndlingssekvens...
Failure is a zero out.
Gravatar

#24 filmz-stekok 18 år siden

ok jeg burde maaske faa set mig Eternal Sunshine.. Saa de foerste 10 minutter af filmen saa begyndte jeg at fast forward, og det saa aldrig rigtigt ud til den kom igang.
Men det ser da ud til den er meget god. Jeg giver den en chance mere
Gravatar

#25 Hive 18 år siden

Eternal Sunshine of a Spotless Mind er en rigtig god film, men intet overgår Dum Dummere. Den film er simpelthen så hysterisk morsom, at man aldrig bliver træt af den.

Men savner The Majestic på listen, som altså også er en rigtig fin film. Kraftigt undervurderet.
Gravatar

#26 elwood 18 år siden

#24 Det er en anderledes film, og ikke det man er vant til fra Jim Carrey's side, men hvis man sætter sig ned og ser den igennem, opdager man en af Jim Carreys bedste præstationer siden Man On The Moon, skuespil mæssigt, synes jeg.

Og så skader det jo at manus er skrevet af
Charlie Kauffman 8-)

#25 The Majestic er også en go film, jeg blev dog ikke så opslugt af den som jeg gjorde med ESOTSM
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 ks 18 år siden

Uden sidestykke Eternal Sunshine of the Spotless Mind, med Truman Show i røven.
Gravatar

#28 filmz-MarcusB 18 år siden

The Truman Show, tvivlede ikke, synes Eternal Sunshine of the Spotless Mind er flot, men knap så underholdende, mange af de andre film er sjove, og en nydelse at se. The Truman Show gjorde bare mest indtryk på mig (:
Gravatar

#29 filmz-MarcusB 18 år siden

#22, tror ikke på du har set truman show, hvis det er din holdning (:
Gravatar

#30 Norton 18 år siden

Liar Liar er nu også pænt sjov

Skriv ny kommentar: