• "Ace Ventura: Detektiv"
    23%
  • "Dum og dummere"
    19%
  • "Evigt solskin i et pletfrit sind"
    14%
  • "The Truman Show"
    11%
  • "Masken"
    7%
  • "Man on the Moon"
    6%
  • "Bruce den Almægtige"
    6%
  • "Jeg, mig og Irene"
    5%
  • "Fuld af løgn"
    5%
  • "Hybridmanden"
    2%
  • Anden film
    1%
  • "Batman Forever"
    1%

Stemmer i alt: 1691

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-ataris 18 år siden

Eternal Sunshine of the Spotless Mind
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#32 filmz-Daedalos 18 år siden

Eternal Sunshine of a spotless mind.

#33 _VeNtUrAx_ 18 år siden

Jeg er nu mest på Me, Myself & Irene.. Syntes Hank rollen er genial.. Han har et super replik udvalg:

"Hank Evans: What are you staring at fucker? You wanna start me up? Just open the choke and pull the cord, pal. There's gonna be an earthquake and you're dancing on the fault line."

Fantastisk :-)
- You knew Jesus?
- Knew him? Shit... Nigga owes me twelve bucks.
Gravatar

#34 filmz-herrond 18 år siden

Valgte Eternal Sunshine of the Spotless Mind, idet det er et mesterværk (i følge min mening anyway) men som også sagt tidligere det en svær poll når der er klassiskere som "Ace Ventura", "Dum og dummere" og "The Mask"
Gravatar

#35 davenport 18 år siden

Jeg bryder mig ikke om komedier, og slet ikke nogen han er med i.
Han er så frygtelig skabet, og jeg griner bare ikke af den slags..

Men han er god i de mere alvorlige roller, så jeg stemte Truman. Jeg fandt ESotSM lidt kedelig, selvom jeg generelt holder meget af Kaufman.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#36 filmz-jonasgr 18 år siden

#29 Jeg har nu set alle de film der er listet, og synes bare generelt at det er nogle skod film, altså lige på nær "Eternal....".

Min holdning er faktisk noget nær det samme som #35.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#37 jesperhp 18 år siden

Jim Carrey er genial, og det her er en af de sværeste polls der har været i lang tid!
For mit vedkommende stod valget meget mellem 'The mask', 'Ace Ventura' og 'Dum og dummere'! Men det blev sidstnævnte fordi den er så dum, at man ikke kan andet end at dø af grin!
Carrey kan også sagtens spille seriøst, men jeg forbinder ham alt for meget med komedier til, at der kunne være nogen tvivl!
Gravatar

#38 dolphinfriendly 18 år siden

"Evigt solskin i et pletfuld sind", helt klart den film der har mest at byde på.

"Man On The Moon" og "Truman Show" er også ganske fine film, hvorimod komedierne aldrig har sagt mig vanvittigt meget. "Tha Mask" kan gå an, men "Bruce Almighty", "Ace Ventura" og "Dum Dummere" er sgu for dumt på den ufede måde. "The Majestic" er måske noget af det mest pinlige jeg har set til dato.

Gravatar

#39 enfilmnørd 18 år siden

kan ikke vælge, alle andre end Jeg, mig og Irene
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#40 BN 18 år siden

Anden film: THE MAJESTIC !!!!!!!!!!!!

En skandaløst undervurderet og overset film, og så er den ovenikøbet lavet af Frank Darabont ("Shawshank Redemption" og "The Green Mile") og gennemsyret af denne instruktørs suveræne stil.

Jeg foretrækker Jim Carrey i hans seriøse roller, såsom "The Truman Show" og "Man on the Moon".

Hans bedste sjove film er stadig "The Mask".
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: