-
"Ace Ventura: Detektiv"23%
-
"Dum og dummere"19%
-
"Evigt solskin i et pletfrit sind"14%
-
"The Truman Show"11%
-
"Masken"7%
-
"Man on the Moon"6%
-
"Bruce den Almægtige"6%
-
"Jeg, mig og Irene"5%
-
"Fuld af løgn"5%
-
"Hybridmanden"2%
-
Anden film1%
-
"Batman Forever"1%
Stemmer i alt: 1691
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 filmz-ataris 18 år siden
#32 filmz-Daedalos 18 år siden
How much does life weigh?
#33 _VeNtUrAx_ 18 år siden
"Hank Evans: What are you staring at fucker? You wanna start me up? Just open the choke and pull the cord, pal. There's gonna be an earthquake and you're dancing on the fault line."
Fantastisk :-)
- Knew him? Shit... Nigga owes me twelve bucks.
#34 filmz-herrond 18 år siden
#35 davenport 18 år siden
Han er så frygtelig skabet, og jeg griner bare ikke af den slags..
Men han er god i de mere alvorlige roller, så jeg stemte Truman. Jeg fandt ESotSM lidt kedelig, selvom jeg generelt holder meget af Kaufman.
#36 filmz-jonasgr 18 år siden
Min holdning er faktisk noget nær det samme som #35.
'Cause I'm evil"
#37 jesperhp 18 år siden
For mit vedkommende stod valget meget mellem 'The mask', 'Ace Ventura' og 'Dum og dummere'! Men det blev sidstnævnte fordi den er så dum, at man ikke kan andet end at dø af grin!
Carrey kan også sagtens spille seriøst, men jeg forbinder ham alt for meget med komedier til, at der kunne være nogen tvivl!
#38 dolphinfriendly 18 år siden
"Man On The Moon" og "Truman Show" er også ganske fine film, hvorimod komedierne aldrig har sagt mig vanvittigt meget. "Tha Mask" kan gå an, men "Bruce Almighty", "Ace Ventura" og "Dum Dummere" er sgu for dumt på den ufede måde. "The Majestic" er måske noget af det mest pinlige jeg har set til dato.
#39 enfilmnørd 18 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#40 BN 18 år siden
En skandaløst undervurderet og overset film, og så er den ovenikøbet lavet af Frank Darabont ("Shawshank Redemption" og "The Green Mile") og gennemsyret af denne instruktørs suveræne stil.
Jeg foretrækker Jim Carrey i hans seriøse roller, såsom "The Truman Show" og "Man on the Moon".
Hans bedste sjove film er stadig "The Mask".