-
"Dumb & Dumber"25%
-
"Ace Ventura: Pet Detective"24%
-
"The Truman Show"11%
-
"The Mask"8%
-
"Man on the Moon"8%
-
"Me, Myself & Irene"7%
-
"Liar Liar"7%
-
Jeg bryder mig ikke om Jim Carrey...3%
-
"The Cable Guy"2%
-
Anden...2%
-
"How the Grinch Stole Christmas"1%
Stemmer i alt: 777
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-Retep 21 år siden
ellers ja, truman show er rigtig god, og man on the moon ligeså, sidstnævnte bliver dog lidt slidt imod slutningen.
#12 chandler75 21 år siden
Generelt er jeg ikke speciel vild med Jim Carrey, men jeg stemte på "Me, Myself & Irene" - den er morsom på en rigtig grotesk måde.
#13 The Insider 21 år siden
#14 filmz-derb 21 år siden
http://derb.dk
#15 Corgan 21 år siden
"The Cable Guy" er, omend ikke hans bedste film, så en udemærket film. Btw er jeg den eneste der undrer sig over billedet af de 2 små piger bag på coveret af VHS-udgaven?
#16 filmz-Yasw 21 år siden
Ace Ventura er jo en klasikker, og klart en af de mest originale personer Carry har spillet.
The Mask er også hamrende original og her ser man virkelig hvad han kan lave af sjove grimasser og andet.
Dumb & Dumber er lidt mere plat end de andre, og det meste af filmen er ikke særlig original, men den bliver udført på en fed måde.
The Cable Guy har en interessant handling synes jeg. Carry viser ikke noget stort talent, men som helhed synes jeg alligevel at den er interessant. Fordi den er sådan lidt anderledes.
Liar Liar er blandt de sjoveste. Der er så mange fede replikker i den film at man er helt færdig til sidst. Dog alligevel en lidt standard film som jeg ikke ser specielt som en Carry film.
The Truman Show var jo en af de lidt mere seriøse film, og det kan Carry jo også spille. Dog synes jeg hurtigt man bliver træt af den og man kan derfor ikke se den ret mange gange.
Man on the moon er næsten et mesterværk! Det er jo genialt at vælge Carry til at spille rollen som Kaufmann og han gør det perfekt. Som helhed vil jeg sige at det er den beste film.
Me, Myself and Irene er jo tilbage i den gamle gak-gak stil, og det mester manden jo også ganske fint. Den er ganske morsom, men dog ikke noget særpræget.
Grinch filmen ser jeg dårligt som en Carry film, da han jo gemmer sig i en dragt og man ser ikke rigtigt hans skuespiltalenter. Dog en ganske fin rolle til ham alligevel.
Mit valg faldt alligevel på The Mask da det var hans store gennembrud og man simpelthen kan se den film om og om igen.
#17 filmz-ZevelBoy 21 år siden
#18 MadMartigan 21 år siden
#19 dyg 21 år siden
#20 filmz-charliesheen 21 år siden
Yasw: Jeg gir dig 100% ret i hvad du siger om alle Carrey filmene, de er specielle/sjove på hver deres måde.