• "Dumb & Dumber"
    25%
  • "Ace Ventura: Pet Detective"
    24%
  • "The Truman Show"
    11%
  • "The Mask"
    8%
  • "Man on the Moon"
    8%
  • "Me, Myself & Irene"
    7%
  • "Liar Liar"
    7%
  • Jeg bryder mig ikke om Jim Carrey...
    3%
  • "The Cable Guy"
    2%
  • Anden...
    2%
  • "How the Grinch Stole Christmas"
    1%

Stemmer i alt: 777

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Kram 21 år siden

Dumb & Dumber selvfølgelig! :D
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#22 filmz-ZevelBoy 21 år siden

#19 lol du tåger. "Mindre gennembrud" på Ace Ventura. Det var hans store gennembrud. Hvis det ikke var for den film, så ville der ikke have været noget "The Mask" eller de andre film.
Gravatar

#23 Michael Andersen 21 år siden

"The Mask" blev faktisk lavet inden at "Ace" udkom - producenterne tog med andre en chance med Carrey i rollen som The Mask. Det er også derfor han først scorede kassen (efter "The Mask"s succes) i "Dum og Dummere".
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#24 dyg 21 år siden

#22 - Ace var selvfølgeligt et gennembrud, han spillede godt, men filmen var ikke noget at råbe hurra for (slet ikke så god som When Nature Calls). Men hans store gennembrud kom altså, efter min mening, først i The Mask.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#25 filmz-ZevelBoy 21 år siden

Hehe okay! :D

Men mener bare at Ace blev lavet først og så kom The Mask. Så selv et dokumentar prg. om Jim Carrey's liv. Nå, men det er nok mig der tåger så.

Btw. Hans bedste film er nok Cable Guy da han minder lidt om mig selv... ej pjat! :P
Gravatar

#26 filmz-magnificent7 21 år siden

Af de film der er at vælge imellem må Ace løbe med stemmen, kan dog også rigtigt godt lide D & D, men til de som ikke allerede har set den har jeg dette at sige... GLÆÆÆD jer til Bruce Allmighty, der er Jim tilbage i den slags hystrerisk grinagtige roller som jeg personligt bedst kan li' ham i...
::: I have promises to keep and miles to go before I sleep :::
Gravatar

#27 dyg 21 år siden

#26 - Så meget er der nu ikke at glæde sig til. Den kan slet ikke hamle om med hans tidligere film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#28 filmz-Yasw 21 år siden

Hvis man ser på hvad Carry fik for Ace og for The Mask, så må det sgu næsten være The Mask der var hans gennembrud. Kan ikke lige huske tallene, men mener altså at beløbet blev mange-gange-dobbelt til The Mask i forhold til Ace.
Gravatar

#29 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

28# Jeg ved du er glad for The Mask, men Ace Ventura var hans gennembrud. Den eneste grund til han fik rollen som Stanley Ipkiss var at instruktøren havde set Ace Ventura. Men det jo omk. den tid hans gennembrud var, og det skal nok mere ses som en kombination af de film han lavede før Cable Guy, der blev det første store flop.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#30 Michael Andersen 21 år siden

Okay, det her er en halvdum diskussion... men et gennembrud er vel når publikum for alvor tager en skuespiller til sig og ikke folkene bag kameraet.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: