• "Dumb & Dumber"
    25%
  • "Ace Ventura: Pet Detective"
    24%
  • "The Truman Show"
    11%
  • "The Mask"
    8%
  • "Man on the Moon"
    8%
  • "Me, Myself & Irene"
    7%
  • "Liar Liar"
    7%
  • Jeg bryder mig ikke om Jim Carrey...
    3%
  • "The Cable Guy"
    2%
  • Anden...
    2%
  • "How the Grinch Stole Christmas"
    1%

Stemmer i alt: 777

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 dyg 21 år siden

Han har jo egentligt lavet en del gode film...Men efter min mening er Man on the Moon den fedeste. Dog tæt fulgt af Dumb & Dumber, Ace Ventura og The Truman Show, og for den sags skyld også The Mask.

Derudover må jeg sige, at Me, Myself & Irene er en af hans absolut dårligste film...også dårligere end Teh Cable Guy.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2 filmz-cko 21 år siden

arh hold op... Cable Guy er da fed!!! den er så langt ude højtråbende at det er fedt... IMO
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#3 filmz-Emil 21 år siden

For en gangs skyld har jeg faktisk set ALLE de film som der er at vælge imellem i poll'en.
Anyway, The Mask er nok min favorit, efterfulgt af Dumb & Dumber og The Truman Show.
Man on the Moon synes jeg virkelig der stinker.
- I'm shocked, shocked to find that gambling is going on in here!
- Your winnings, sir.
- Oh, thank you very much.
Gravatar

#4 filmz-Mifan 21 år siden

Jeg er vild med The Truman Show, fedt koncept og dejlig original film. Man on the moon er nu oxo en fed film. Jeg synes helt klart bedst om Carrey, når han ikke skaber sig sådan. Selvom The Mask da er helt ok.
Cable Guy er lige til skraldespanden og Me, Myself & Irene har jeg ikke engangs et færdig, den er sq for kedelig.
~ Mifan
Gravatar

#5 filmz-Kadann 21 år siden

Jeg synes nu at Me, Myself & Irene er en ganske underholdende film.. Jeg kan dog stadig ikke se det morsomme i Dumb & Dumber, som bevæger sig over grænsen for plathed.

The Cable Guy er også ret kedelig, bortset fra den enkelte scene i det der middelalder-spisested.. :)

Liar, Liar og Man on the Moon har jeg ikke set.. resten af filmene er ganske gode.. min favorit er dog stadig Ace.. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#6 Ikari 21 år siden

"Holy testicle tuesday!" :-)

Gravatar

#7 dyg 21 år siden

#2 - Grunden til jeg skriver "dårligere end Cable Guy" er, at Cable Guy af mange anses for at være Jim Carey's dårligste film. Og dermed ville jeg bare sige at jeg ikke synes det. Det er ikke en af hans bedste film, men den kan da sagtens ses. Me, Myself & Irene er derimod en hamrende dårlig film...Imo.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8 The Insider 21 år siden

Efter min mening er "The Truman Show" en af de mest gennemførte, rørende, interessante, opfindsomme og livsbekræftende film der nogensinde er blevet produceret. Den ligger klart på min personlige top 10, så den får selvfølgelig min stemme :-)
War. War never changes.
Gravatar

#9 MadMartigan 21 år siden

Ace Ventura: Pet Detective sætter nu en hvis standard, det er iværtfald langt den mest morsomme film jeg nogensinde har set!!!!

Tænker man ikke lige i komedie er The Truman Show fandeme en KANON god film, og meget rørende...

Min stemme faldt dog på Ace...
I'm your huckleberry...

#10 21 år siden

Ace Ventura finder jeg ikke specielt sjov, derimod er han herligt underspillet i The Truman Show og generelt er hans humorbrug i filmen ret velkalkuleret.

Og så formår filmen i øvrigt at være manipulerende i en høj grad, uden at det ødelægger dens troværdighed, netop pga. det er en del af temaet.

Skriv ny kommentar: