-
Pirates of the Caribbean-filmene43%
-
Fear and Loathing in Las Vegas15%
-
Edward Scissorhands11%
-
Sweeney Todd5%
-
Finding Neverland4%
-
Ed Wood4%
-
Blow4%
-
Donnie Brasco4%
-
Anden rolle3%
-
Secret Window2%
-
What's Eating Gilbert Grape2%
-
Dead Man2%
-
The Libertine0%
Stemmer i alt: 1405
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 filmz-Bruce 15 år siden
#22 kill the bills 15 år siden
#23 filmzkim 15 år siden
Ikke den bedste film, men bedste præstation!
#24 Feodora 15 år siden
På daværende tidspunkt anede jeg faktisk heller ikke hvordan figuren oprindeligt var skrevet og blev også blæst væk af hans præstation og man må sige at ene og alene han fik løftet filmen.
Man må tage hatten af for at manden stort set på egen hånd fik skabt et film ikon.
Jeg vil våge at sige at hans Oscar nominering og SAG win var velfortjent. Ikke mange kunne have gjordt ham kunsten efter. Slet ikke Jim Carry som engang var på tale til rollen *gys*.
Men det er sgu ærgeligt at der kommer endnu en Pirat film.
Andre nævneværdige præstationer IMO: Sweeney Todd, Donnie Brasco, Ed Wood, Ed Scissorhans, Finding Neverland, også er jeg nok en af de få i verden som rent faktisk virkelig godt kunne lide The Libertine og Depp's præstation.;-)
Say no to Pirates 4!
#25 dyg 15 år siden
Grunden til det er en svær poll er, at jeg elsker hans præstationer i både Ed Wood og Finding Neverland. Alt i alt en rigtig dygtig skuespiller, der desværre har truffet nogle (efter min mening) dårlige film-valg de senere år. Havde han da bare lavet noget ordentligt i stedet for det pirat-pjat.
#26 Feodora 15 år siden
Glæder mig dog over at Rum Diary er tilbage på sporet og ser frem til Public Enemies, selvom det kun er 2 film blandt alt for meget Disney & Burton. Tag dig sammen Depp.
Say no to Pirates 4!
#27 Lady Arwen 15 år siden
#28 Tylerdurden 15 år siden
Det et tydeligt at mange her inde ikke har set alle disse film. Ellers ville afstemningen se helt anderledes ud.
Men den mest populærer vinder. Så hvad kan man bruge dem til???
#29 moulder666 15 år siden
Selv om jeg er vild med hans fordrukne pirat (i etteren - de to andre film eksisterer ikke) må det blive endnu en stemme til Fear and Loathing - hans gennemførte galskab er simpelthen eminemt spillet!
#30 filmz-Bruce 15 år siden