• Pirates of the Caribbean-filmene
    43%
  • Fear and Loathing in Las Vegas
    15%
  • Edward Scissorhands
    11%
  • Sweeney Todd
    5%
  • Finding Neverland
    4%
  • Ed Wood
    4%
  • Blow
    4%
  • Donnie Brasco
    4%
  • Anden rolle
    3%
  • Secret Window
    2%
  • What's Eating Gilbert Grape
    2%
  • Dead Man
    2%
  • The Libertine
    0%

Stemmer i alt: 1405

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Bruce 15 år siden

Jeg må desværre gå mainstreams planken fuldt ud, trods mandens flotte resumé. Jeg finder de fleste af de andre film han har medvirket i, langt bedre. Men 2'eren og 3'erens rock bottom og deraf efterfølgende "nedslag i prisen" skal ikke trække ned fra min opfattelse af Jack Sparrow i Pirates 1. Det er en genialitet, ikke mindst når man ved, hvem forlægget er og jeg kan stadig huske, hvordan hans rolle i 1'eren blæste mig væk.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#22 kill the bills 15 år siden

Edward scissorhands, uden tvivl.
Gravatar

#23 filmzkim 15 år siden

Pirates of the Caribbean er efter min mening hans bedste præstation!
Ikke den bedste film, men bedste præstation!
Gravatar

#24 Feodora 15 år siden

Jeg må også tilslutte mig gruppen af dem som stemte Pirates.(1 ihvertfald) Finder også mange af hans andre film langt bedre end Pirates, P2 & 3 (3 især var den største gang lort længe set) var slemt dårlige men ligesome Bruce så jeg lader det heller ikke trække min opfattelse af Depp i etteren ned. 1eren var et firsk pust til en ellers ret død genre og hvad Depp gjorde med Capt Jack var lidt af en genistreg.
På daværende tidspunkt anede jeg faktisk heller ikke hvordan figuren oprindeligt var skrevet og blev også blæst væk af hans præstation og man må sige at ene og alene han fik løftet filmen.
Man må tage hatten af for at manden stort set på egen hånd fik skabt et film ikon.
Jeg vil våge at sige at hans Oscar nominering og SAG win var velfortjent. Ikke mange kunne have gjordt ham kunsten efter. Slet ikke Jim Carry som engang var på tale til rollen *gys*.

Men det er sgu ærgeligt at der kommer endnu en Pirat film.

Andre nævneværdige præstationer IMO: Sweeney Todd, Donnie Brasco, Ed Wood, Ed Scissorhans, Finding Neverland, også er jeg nok en af de få i verden som rent faktisk virkelig godt kunne lide The Libertine og Depp's præstation.;-)
I have amnesia and deja-vu at the same time: I think I've forgotten this before.

Say no to Pirates 4!

Gravatar

#25 dyg 15 år siden

En svær poll, men så alligevel ikke. Hans præstation i Fear And Loathing er intet mindre end fantastisk, hvilket for alvor gik op for mig, da jeg så ekstramaterialet, hvor man ser interviews med Hunter. Hvor gør Depp det dog sublimt godt!

Grunden til det er en svær poll er, at jeg elsker hans præstationer i både Ed Wood og Finding Neverland. Alt i alt en rigtig dygtig skuespiller, der desværre har truffet nogle (efter min mening) dårlige film-valg de senere år. Havde han da bare lavet noget ordentligt i stedet for det pirat-pjat.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#26 Feodora 15 år siden

#25 med undtagelse af Sweeney Todd så må jeg desværre give dig ret. Og det ser ikke ud til at han ændrer det lige forløbig med alle de tåbelige Disney film og flere Burton film han har gang i.
Glæder mig dog over at Rum Diary er tilbage på sporet og ser frem til Public Enemies, selvom det kun er 2 film blandt alt for meget Disney & Burton. Tag dig sammen Depp.
I have amnesia and deja-vu at the same time: I think I've forgotten this before.

Say no to Pirates 4!

Gravatar

#27 Lady Arwen 15 år siden

har fortrudt... vil æncre min stemme :( tror det skulle have været pirates (ja 1'eren) det var den film der gjorde at jeg fik øjnene op for Hr. Depp....
Doctor Who <3
Gravatar

#28 Tylerdurden 15 år siden

Endu en gang viser disse poll's et forvrænget billed.
Det et tydeligt at mange her inde ikke har set alle disse film. Ellers ville afstemningen se helt anderledes ud.
Men den mest populærer vinder. Så hvad kan man bruge dem til???
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#29 moulder666 15 år siden

#21 Hehe - Bruce has gone mainstream! Hvem havde set den komme? :D

Selv om jeg er vild med hans fordrukne pirat (i etteren - de to andre film eksisterer ikke) må det blive endnu en stemme til Fear and Loathing - hans gennemførte galskab er simpelthen eminemt spillet!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#30 filmz-Bruce 15 år siden

#28 Tja jeg har ikke set The Libertine, men jeg mener stadig Jack Sparrow karakteren var genial og så endda inspireret af Keith Richards. For meget af det samme rykker ned, hvilket en anden og en tredie Fear and Loathing in Las Vegas sikkert også havde gjort. Men med 1'eren alene "in mind", så mener jeg piratkaptajnen er Depps bedste præstation.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: