• Pirates of the Caribbean-filmene
    43%
  • Fear and Loathing in Las Vegas
    15%
  • Edward Scissorhands
    11%
  • Sweeney Todd
    5%
  • Finding Neverland
    4%
  • Ed Wood
    4%
  • Blow
    4%
  • Donnie Brasco
    4%
  • Anden rolle
    3%
  • Secret Window
    2%
  • What's Eating Gilbert Grape
    2%
  • Dead Man
    2%
  • The Libertine
    0%

Stemmer i alt: 1405

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-ThomasA 15 år siden

Jeg synes, at han gør det godt i What's Eating Gilbert Grape, men som bony udtrykker det, overskygges hans meget indadvendte (på den gode måde) præstation, af Leonardos eminente præstation. Er stadig overrasket over, hvor autistisk han spillede den rolle...
Gravatar

#32 myshkin 15 år siden

#21 ur kiddin? :-|

Jeg kan godt lide Ninth Gate, men Depp spiller bedst i Fear and Loathing..
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#33 BN 15 år siden

Jeg kunne ikke bestemme mig, så derfor valgte jeg 'Donnie Brasco'. Men det kunne ligeså godt have været en af de andre (lige på nær 'Fear and Loathing in Las Vegas', 'Sweeney Todd' og 'Secret Window'). Johnny Depp er altid god.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#34 Collateral 15 år siden

Depp er nok den skuespiller jeg er allermest underholdt af når jeg ser ham på skærmen. Jeg syntes, hvis man skræller alt andet fra at "The Libertine" er en utrolig stærk præstation, og jeg syntes på ingen måde hans Sparrow rolle, kan stikke den rent skuespil mæssige præstation han yder i f.eks. "The Libertine" eller "Blow". Han er dog virkelig god i alle de roller jeg har set ham i. Han endda god i "The astronauts wife", som ellers er en super ringe film, der stjæler, helt desperat meget fra "Rosemary's baby".
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#35 filmz-Jimmbo 15 år siden

Jeg stemte "anden". Jeg mener han er helt fantastisk i sin rolle som Willy Wonka.
Gravatar

#36 Queequeg 15 år siden

Uden tvivl Dead Man og Fear and Loathing der deler den. Men pga. Dead Man er så langt nede, stemmer jeg på den.
Gravatar

#37 MOVIE1000 15 år siden

kan dead man anbefales har set den til 20 kr i Tiger
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#38 Bony 15 år siden

Ja
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#39 filmz-Narniabæver 15 år siden

Finding Neverland.
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: