-
"The Big Lebowski"27%
-
"The Lost World: Jurassic Park"18%
-
"Hannibal"16%
-
"Magnolia"11%
-
"Boogie Nights"10%
-
"The Forgotten"5%
-
Anden film5%
-
"The Hours"3%
-
"Far from Heaven"2%
-
"Short Cuts"2%
-
"Safe"1%
-
"An Ideal Husband"0%
Stemmer i alt: 1053
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-pandora 17 år siden
Og ærligt talt, så skal I altså skamme jer over at sige The Big Lebowski på det præmis - hendes præstationer og screentime der jo INTET imod det, hun viser (no pun intended) i fx. The Hours og Short Cuts.
Stem igen, alle i mandlige frisører. Og denne gang med Julianne i kikkerten. Er det forstået, assholes!?
(Jaja..men jeg går meget op i det her, fordi jeg er helt overdrevet facineret af den kvinde. Hun er en unik skuespiller, og den bedste i sin generation i mine øjne. Så jeg er altid klar til at kæmpe for hendes ære og for at hun ydes retfærdighed.)
#12 thomasegebaek 17 år siden
jeg har vist gjort opmærksom på det (et par gange) før
#13 filmz-jtp 17 år siden
#14 filmz-gofferoffer 17 år siden
Så vidt jeg kan se, betyder overskriften på denne poll, "Bedste Julianne Moore film?", nødvendigvis ikke, at det går på, hvilken film hun er bedst i, men lige så meget hvilken film der er bedst af dem, hun har medvirket i. Så hvordan man ser på spørgsmålet, kommer jo an på, hvordan man tolker det. Derimod ville vedkommende, der har foreslået denne poll, måske have brugt frasen, "Bedste Julianne Moore præstation," i stedet, hvis netop dét var hensigten med denne afstemning.
Desuden ser jeg ingen grund til at kalde folk navne. Og jeg har ingen anelse om, hvad du snakker om, når du siger, du vil kæmpe for hendes ære, bare fordi du synes, hun er hendes generations bedste skuespiller. Så jeg vil foreslå følgende: Chill og tag en dyb indånding!
Anyway, den bedste film, hun medvirker i, er klart Magnolia, men den bedste præstation er klart hendes rolle i The Big Lebowski. Synes dog, at hun var elendig i Hannibal.
#15 filmz-pandora 17 år siden
Af og til må man prioritere - tough but true.
"Skal jeg vælge umodenhedens og uretfærdighedens vej, og stemme på den film, jeg synes er bedst, men trække Julianne Moores navn gennem sølet (mere eller mindre), eller skal jeg vise mig som en mand - og vise, at jeg er i stand til at læse indad og har forstået poll'en - og stemme på en film, jeg ikke er tosset med - men hvor Julianne Moore var fænomenal, og dermed give andre mulighed for at vælge den bedst mulige Julianne Moore-filmpræstation, når de skal opleve hende som skuespiller - måske for første gang?"
Det er store sager, det her. Det handler om sandhed, retfærdighed, og om... mig. Ret meget om mig. Fordi jeg bliver sur, når det ikke er rigtigt. Og også om Julianne Moore.
:D
Åh-åh., jeg glemte mine [ironi] [/ironi]-brackets IGEN! Men hvis ikke du kan se joken i min tone nu, så opgiver jeg.
Jesus...tror du virkelig selv, at man er seriøst forarget, når man skriver "mandlige frisører" i et indlæg? Åh nej, nu tog jeg også Guds (søns) navn foragteligt, jeg tramper da bare rundt i spinaten i dag! ;D
#16 filmz-pandora 17 år siden
...eller måske tog jeg det forfængeligt. Guds navn. Er ikke helt sikker på forskellen. Anyways violatede jeg det Andet Bud, hvilket helt sikkert er en værre synd end at kalde folk på et forum for mandlige frisører i en jovial, men militant/ninja tone. Så bare rolig, jeg får min straf når min tid kommer.
[/sarkasme]
Måske skal folk bare begynde at snakke om poll'en igen...
#17 filmz-gofferoffer 17 år siden
Well, i det mindste er det da godt at vide, det ikke var ment alvorligt. Hvem ved med alle de skøre mennesker, der sidder inde og ser film hele dagen og udvikler en unaturlig fanatisme til en skuespiller :-)
Desuden er det ikke første gang, der er folk, der ganske alvorligt ment kalder folk røvhuller på grund af en afvigende mening. Ikke nødvendigvis her på Filmz, men IMDb har jeg oplevet det adskillige gange.
Desuden tvivler jeg på, det at kalde folk mandlige frisører vil have en særlig stor effekt.
Men ikke desto mindre er det godt at få det på plads. Det er jo ikke lige til at vide, hvornår tonen er seriøs eller sarkastisk. Eller også har jeg bare et dårligt øje for det (hvilket ikke skulle undre mig).
#18 Morbid 17 år siden
#19 Silver666 17 år siden
kult film :)
#20 Zabriskie 17 år siden
Magnolia, uden tvivl... (for jeg kan nemlig læse poll-formuleringer)