• "The Big Lebowski"
    27%
  • "The Lost World: Jurassic Park"
    18%
  • "Hannibal"
    16%
  • "Magnolia"
    11%
  • "Boogie Nights"
    10%
  • "The Forgotten"
    5%
  • Anden film
    5%
  • "The Hours"
    3%
  • "Far from Heaven"
    2%
  • "Short Cuts"
    2%
  • "Safe"
    1%
  • "An Ideal Husband"
    0%

Stemmer i alt: 1053

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-levis 17 år siden

Evolution
Gravatar

#22 jessup 17 år siden

Jeg foreslog listen - jeg er ked af kontroversen - hendes bedste roller og de bedste film hun har været med i er Far from heaven, Safe og Short Cuts - de bedste roller hun har haft er rangeret i den nævnte rækkefølge.
This is just until June
Gravatar

#23 Benway 17 år siden

Hvis vi skal tale om hendes bedste præstation, synes jeg nok det er den forrygende monolog nær slutningen af "Short Cuts". Den stjæler næsten filmen.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#24 Mercadian 17 år siden

Boogie Nights
If practice makes perfect, but nobody is perfect, then why practice?
Gravatar

#25 dolphinfriendly 17 år siden

The Hours.

Gravatar

#26 filmz-BrotherJack 17 år siden

Jeg forstår bare ikke at folk ikke kender til, eller sætter pris på, "SAFE". Det er, efter min mening, Julianne Moores bedste hovedrolle. En intet mindre en fremragende film - se den!
Gravatar

#27 jessup 17 år siden

enig i at Safe er fremragende.
This is just until June
Gravatar

#28 filmz-Godzilla 17 år siden

Hende preaestation i Magnolia, bliver altsaa ogsaa forsaerket af de andres praestation, i og med alle spiller forrygende. Men maa tilslutte mig Magnolia. Der er hun ikke mindre end fantastisk. Synes ogsaa det er lidt mystisk at Tom Cruise var den eneste der fik en pris for bedste birolle. Han vandt jo en golden globe. Synes han er uovertruffen, men det er de andre altsaa ogsaa, inkl. Julianne Moore.

PS. Beklager min "ae" etc. Sidder i Thailand og skriver.
Gravatar

#29 gravity 17 år siden

The Big Lebowski er den eneste af dem jeg har set så det blev den
Gravatar

#30 filmz-Angel Eyes 17 år siden

Min stemme gik til "Short Cuts", selv om hun generelt leverer rigtig gode præstationer - både i "The Hours", "Magnolia", "Far From Heaven" og faktisk også "The Big Lebowski" er hun fænomenal. Men Altman er i sidste ende kongen af personinstruktion ;)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz

Skriv ny kommentar: