-
"The Departed"26%
-
"Blood Diamond"17%
-
"Hva' så Gilbert Grape?"14%
-
"Titanic"10%
-
"The Aviator"9%
-
"Catch Me If You Can"9%
-
"Gangs Of New York"6%
-
"Streets of New York" ("The Basketball Diaries")5%
-
Anden film2%
-
"Romeo+Juliet"2%
Stemmer i alt: 1627
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 filmz-Is 17 år siden
Nej er uenig, for jeg synes at Titanic er den bedste film han har medvirket i, men han bedste præstation, er uden tvivl i The Departed...
#22 filmz-DocDoom 17 år siden
Nej, jeg stopper, ellers starter der bare en ny Titanic-duel på Filmz, og dem har der været rigeligt af :-)
#23 filmz-grev_michal 17 år siden
Min stemme faldte på Gilbert Grape, stadig en fantastisk film.
Nummer 2 må blive Romeo og Juliet, synes faktisk han klarer det meget godt i en ret middel spind på den gamle klassiker.
3. The Aviator, endnu engang ikke min favorit film, men en klassisk godt spillet rolle.
Kan ikke få mig selv til at stemme på hverken The Departed eller Blood Diamond. The Departed har nærmest ingen skuespil kvaliteter trods det ellers ret pompøse cast. Blood Diamond gør han det for såvidt okay, men det ringe niveau af filmen ødelægger præstationen.
Kan faktisk godt lide Catch me if you can, men det er mere filmen end hans specifikke rolle.
#24 dh-ad 17 år siden
Ellers har han i mange år været min hade skuespiller nr. 1, men efter "The Beach", "The Departed" og "Blood Diamond" er han vokset voldsomt på mig!
#25 filmz-Plimmer 17 år siden
#26 Patriarch 17 år siden
#27 cansi 17 år siden
Min stemme gik til The Departed, helt klart fordi den scene hvor han sidder inde hos psykiaten... WOW og der hvor han sidder med Frank og snakker om stikkeren...
Blood Diamond var tæt forfulgt af The Departed
#28 filmz-Whitetrash 17 år siden
#29 ace#1 17 år siden
Man må give jer begge ret vil jeg mene - Godt nok slog Leo måske igennem på verdensplan efter Romeo & Juliet, men inden det havde han været et kæmpe børne/teenage idol i USA, som sit-com skuespiller.
Leo var mester sej i Basketball Diaries - efter min mening hans aller bedste prestation. Men i 'Den Fremmede' med De Niro, stjæler han næsten billedet fra mesteren.
#30 filmz-maxhh 17 år siden
Jeg er helt enig... kan ikke se det fantastiske skuespil i The Departed... en ok film, men ikke ligefrem krævende roller fra nogens side...
Mvh
MaxHH