• "The Departed"
    26%
  • "Blood Diamond"
    17%
  • "Hva' så Gilbert Grape?"
    14%
  • "Titanic"
    10%
  • "The Aviator"
    9%
  • "Catch Me If You Can"
    9%
  • "Gangs Of New York"
    6%
  • "Streets of New York" ("The Basketball Diaries")
    5%
  • Anden film
    2%
  • "Romeo+Juliet"
    2%

Stemmer i alt: 1627

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-Whitetrash 17 år siden

30: WTF? Mark Whalberg er totalt CHEFEN som Digham. Husker jeg galt eller fik han en Oscar?

Edit: Han var nomineret.

http://www.oscar.com/nominees/?pn=detail&nomin...
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#32 Alex 17 år siden

Kan bedst lide ham i Blood Diamond.
Der viser han hvor meget "mors dreng" der er i ham.

nada!
Gravatar

#33 Yoda 17 år siden

Romeo+Juliet
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#34 Kram 17 år siden

Stiller mig uforstående overfor The Departed er nummer 1, jo uden tvivl det måske er den bedste film, men det er absolut ikke hans bedste skuespilpræstation.

Personligt kan jeg bedre lide Blood Diamond...

...

Blood Diamond er en god film, om et réelt problem, og en dobbeltmoral der eksisterer på det groveste, foruden at dengsen gjorde et fantatisk arbejde som Danny Archer.

Blood Diamond.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#35 Åkepool 17 år siden

Det blev "What's eating Gilbert Grape", knebent foran "The Basketball diaries".
De to roller må være langt sværere at spille end de andre (har dog ikke set "The beach") og han gør det fremragende i begge.

Synes iøvrigt at han bliver udspillet af Matt Damon's svin i "The Departed".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#36 Stiine 17 år siden

Han spiller bedst i Gilbert Grape! Hvorfor vandt han ikke en oscar?!

Andenpladsen må gå til The Aviator - han spiller helt fantastisk.
You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain
Gravatar

#37 Atheos 17 år siden

Trods mit had til at denne person bliver anset som et sexopjekt, så må jeg desværre indrømme at hans skuespilspræsentation er helt i top, især i The Basketball Diaries.
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
Gravatar

#38 Winniepooh 17 år siden

Jeg stemte Aviator hvor han gør det fantastisk. Men min yndlingsfilm med ham er helt klart Catch me if you can.

Han er vel egentlig ikke dårlig i nogen film.....
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#39 moulder666 17 år siden

Kan ikke helt forstå, hvordan The Departed og Blood Diamond (især Blood Diamond) kan føre denne poll...

Ok, han spillede da ganske overbevisende i The Departed - specielt lige i starten, men i forhold til hans mange andre gode præstationer, synes jeg det er vand!

Min personlige top 3:

3: The Aviator - hans tvangstanker, tics og nedbrud er rigtigt gennemført spillet.
2: Basketball Diaries - første gang jeg indså, at knægten har talent - han har nogle enkelte scener, der simpelthen brænder igennem.
1: What's Eating Gilbert Grape - Det er første og eneste gang, jeg har set en handikappet portrætteret så gennemført troværdigt som her!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#40 Atheos 17 år siden

Helt enig ... ville bare bytte om på din 2. og 1. ;)
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents

Skriv ny kommentar: