-
"The Departed"26%
-
"Blood Diamond"17%
-
"Hva' så Gilbert Grape?"14%
-
"Titanic"10%
-
"The Aviator"9%
-
"Catch Me If You Can"9%
-
"Gangs Of New York"6%
-
"Streets of New York" ("The Basketball Diaries")5%
-
Anden film2%
-
"Romeo+Juliet"2%
Stemmer i alt: 1627
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 filmz-Scarface 17 år siden
Hans bedste præstation er uden tvivl The Departed. Desuden spiller han også rigtig godt i Blood Diamond.
Engang havde vi Humphrey Bogart og James Cagney, og så fik vi Al Pacino og Robert De Niro ... og nu har vi Leonardo DiCaprio og Matt Damon.
#2 lagoni 17 år siden
Jeg synes han var bedst i Gilbert Grape, han siger mig ikke det store ellers - dog husker jeg ham som god i Romeo + Juliet.
#3 mr gaijin 17 år siden
#4 keitel 17 år siden
#5 HonoDelLoce 17 år siden
Eneste film, hvor dette ikke har været tilfælde, er Streets of New York, The Departed og What's Eating Gilbert Grape..
Gilbert Grape fik min stemme, da det var dejligt befriende at se en film med en retarderet karakter, som man faktisk troede på..
I øvrigt #3 - begyndte idoldyrkelsen ikke først rigtigt at tage fart efter Romeo+Juliet og Titanic? De fleste jeg kendte anede i hvert fald ikke hvem han var før de to..
#6 Benway 17 år siden
#7 fubar 17 år siden
Valget faldt på Basketball Diaries, som jeg genså for et par dage siden, herlig film.
#8 filmz-NIO 17 år siden
#9 filmz-Is 17 år siden
Han skuespil i The Departed er fantastisk! Var faktisk lidt i tvivl om at han kunne klare rollen, men det gjorde han overraskende godt..
Derudover spiller han jo også fremragende i Blood Diamond, Titanic og Catch me if you can.
Men det blev THE DEPARTED...
#10 mr gaijin 17 år siden