-
Batman29%
-
Heroes24%
-
Smallville16%
-
Arrow14%
-
Lois & Clark - Supermans nye eventyr7%
-
Anden serie6%
-
The Incredible Hulk3%
-
Adventures of Superman1%
Stemmer i alt: 1075
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Lord Beef Jerky 11 år siden
That'll do, Kruse. That'll do. Mangler alligevel en serie efter de sidste 2 afsnit af Comic Book Men.
#12 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#13 Sweetiebellefan 11 år siden
#14 squid delicious 11 år siden
#15 palooka 11 år siden
#16 dslacker 11 år siden
Stemte derfor anden serie - Mest fordi Heroes var lidt for ujævn, ellers er det klart den med de bedste produktions værdier, men det gik i fisk fordi Sylar blev nærmest uovervindelig, hvilket ikke er holdbart når han nærmest konsekvent var hovedskurken... I modsætning til de fleste kunne jeg faktisk godt li' 4. sæson af Heroes, så det var trist den lukkede.
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
#17 SublimeKen 11 år siden
Elskede Lois og Clark da jeg var mindre, men den holder ikke så godt i dag imo. Arrow har potentiale til at blive god. Den startede ikke så godt ud, men den blev bedre i løbet af serien, så håber da på det bedste.
Har ikke set nogle af de andre serier(endnu)
Glæder mig dog til at se hvad Agents of S.H.I.E.L.D. kommer til at byde på. Når det gælder serier, plejer Whedon at have styr på sit shit, så er spændt på resultatet.
#18 MOVIE1000 11 år siden
#19 Mikkel Abel 11 år siden
Batman - Har set lidt, men kan simpelthen ikke tage serien/Adam West seriøst.
Heroes - Første sæson er fantastisk, to'eren er helt okay, tre'eren dykker virkelig i kvalitet og fireren er bare direkte åndsvag.
Smallville - Har set et par episoder og har altid synes det var vildt kedeligt.
Arrow - Set 1-2 episoder og det har slet ikke fanget mig.
Ikke set
Lois & Clark - Supermans nye eventyr
The Incredible Hulk
Adventures of Superman
#20 Slettet Bruger [1721664957] 11 år siden
Jeg kunne tage fejl, men jeg er ret overbevist om, at serien netop ikke skal tages seriøst. :p