-
Batman29%
-
Heroes24%
-
Smallville16%
-
Arrow14%
-
Lois & Clark - Supermans nye eventyr7%
-
Anden serie6%
-
The Incredible Hulk3%
-
Adventures of Superman1%
Stemmer i alt: 1075
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Mikkel Abel 11 år siden
Ja det kan du sagtens have ret i, synes bare det bliver på sådan en alt for 'pinlig' måde :p
#22 Highland Park 11 år siden
Jeg kan også varmt anbefale "Misfits". Dernæst bør du stifte bekendtskab med "Äkta människor" (har dog intet med trådens emne at gøre) - se som minimum de tre første afsnit. Det er så afgjort den bedste skandinaviske tv-serie, jeg har set siden "Riget".
#23 Jach 11 år siden
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
#24 MikkelHJ 11 år siden
Jeg er ved at pløje mig igennem samtlige sæsoner samt de efterfølgende TV-film, og jeg må sige, at jeg er meget begejstret.
Bill Bixby er fantastisk i rollen som den evigt plagede Dr. David Banner, der må forblive død i omverdenens øjne, indtil dagen oprinder, hvor han kan finde en kur mod sin tilstand. En kur han alt for ofte må se forsvinde for næsen af sig.
Ligeså er Jack Colvin eminent i rollen som Jack McGee. En særdeles standhaftig journalist på et sensationslystent sladderblad af den slibrige slags, hvis målrettethed er skyld i, at han styrer mod en karrieremæssig deroute, da langt de fleste omkring ham forveksler den med dumstædighed.
Lou Ferrigno udfylder sin rolle så godt, som omstændighederne tillader. Det er ikke optimalt, at Hulken spilles af en grønmalet bodybuilder med grøn paryk, men dels bidrager det til seriens charme, dels dukker Hulken for det meste kun op en til to gange pr. afsnit. Og så hjælper det nok på min tolerance, at jeg første gang stiftede bekendtskab med serien på svensk tv, da jeg var dreng.