-
Batman29%
-
Heroes24%
-
Smallville16%
-
Arrow14%
-
Lois & Clark - Supermans nye eventyr7%
-
Anden serie6%
-
The Incredible Hulk3%
-
Adventures of Superman1%
Stemmer i alt: 1075
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Bandalia 11 år siden
#2 Slettet Bruger [1721664957] 11 år siden
Min stemme går til første sæson af "Heroes", efterfulgt af første sæson af "Misfits". Jeg har desværre ikke set "Smallville", men den får jeg nok set på et tidspunkt, men "Arrow" er faktisk en helt fin serie og overraskende nok, er "The Flash" fra 90'erne også en ganske fin serie.
"The Amazing Spider-Man" holder nok ikke i dag, men jeg husker at have set den på svensk tv i 80'erne og fandt den ret underholdende som knægt.
"Birds of Prey" kan man også sagtens give et kig, den er faktisk helt ok, omend ikke fantastisk.
#3 Kruse 11 år siden
#4 HonoDelLoce 11 år siden
Mon ikke en del af dem, der har stemt, har misforstået pollen? Det er trods alt nemt, når der ikke skrives, at det er en tv-serie :-)
#5 Slettet Bruger [1721664957] 11 år siden
#6 Big Daddy 11 år siden
#7 Lord Beef Jerky 11 år siden
Hvordan er Misfits? Den er jo på netflix, og vi har ret ens smag, så du har vækket min interesse!
#8 Kruse 11 år siden
Fed! Behøver du at vide mere? :)
Det er vel sådan set et britisk drama(og ofte ligeså meget komedie) om nogle utilpassede ungdomskriminelle, der efter en mystisk storm opdager at de har fået superkræfter. Jeg tror det er nemmere at du bare giver et par afsnit en chance på Netflix, end at jeg forsøger at beskrive serien yderligere.
#9 Bandalia 11 år siden
#10 BN 11 år siden
Nå, jeg troede også først, der var tænkt på filmserier, eller at de i det mindste var inkluderet. Så jeg nåede at stemme Batman, før jeg fik læst HonoDelLoces indlæg.
Af dem på listen har jeg set:
Batman
Smallville
Lois & Clark - Supermans nye eventyr
The Incredible Hulk (formoder ud fra titlen, at det er den med Bill Bixby)
Adventures of Superman (kun set få afsnit for mange år siden)
Den eneste af dem, jeg kan holde ud at se på idag, er Smallville, uden at jeg finder den andet end middelmådig. Så den ville jeg have stemt på, hvis ikke det havde været for ovenstående lille misforståelse.