• Batman
    29%
  • Heroes
    24%
  • Smallville
    16%
  • Arrow
    14%
  • Lois & Clark - Supermans nye eventyr
    7%
  • Anden serie
    6%
  • The Incredible Hulk
    3%
  • Adventures of Superman
    1%

Stemmer i alt: 1075

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Bandalia 11 år siden

Jeg stemte på Batman, for den er jo bare fantastisk.
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1721664957] 11 år siden

Jeg er lidt overrasket over resultatet - der er virkelig 29% der mener, at 1966-udgaven af "Batman" er den bedste superhelte-serie?

Min stemme går til første sæson af "Heroes", efterfulgt af første sæson af "Misfits". Jeg har desværre ikke set "Smallville", men den får jeg nok set på et tidspunkt, men "Arrow" er faktisk en helt fin serie og overraskende nok, er "The Flash" fra 90'erne også en ganske fin serie.

"The Amazing Spider-Man" holder nok ikke i dag, men jeg husker at have set den på svensk tv i 80'erne og fandt den ret underholdende som knægt.

"Birds of Prey" kan man også sagtens give et kig, den er faktisk helt ok, omend ikke fantastisk.
Gravatar

#3 Kruse 11 år siden

Jeg stemte "Anden serie" - Den bedste live-action superhelte-serie er efter min mening den fremragende britiske serie "Misfits".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 HonoDelLoce 11 år siden

Bruno (2) skrev:
Jeg er lidt overrasket over resultatet - der er virkelig 29% der mener, at 1966-udgaven af "Batman" er den bedste superhelte-serie?

Mon ikke en del af dem, der har stemt, har misforstået pollen? Det er trods alt nemt, når der ikke skrives, at det er en tv-serie :-)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 Slettet Bruger [1721664957] 11 år siden

Tjo, overskriften er måske ikke så tydelig, men valgmulighederne gør det i hvert fald tydeligt. :)
Gravatar

#6 Big Daddy 11 år siden

Den eneste jeg sådan har set mere af, er Batman. Resten har jeg set tæt på nul af og det jeg har set, har ikke fænget mig.
Os, De Konforme
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 11 år siden

Kruse (3) skrev:
Jeg stemte "Anden serie" - Den bedste live-action superhelte-serie er efter min mening den fremragende britiske serie "Misfits".

Hvordan er Misfits? Den er jo på netflix, og vi har ret ens smag, så du har vækket min interesse!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 Kruse 11 år siden

Lord Beef Jerky (7) skrev:
Hvordan er Misfits? Den er jo på netflix, og vi har ret ens smag, så du har vækket min interesse!

Fed! Behøver du at vide mere? :)

Det er vel sådan set et britisk drama(og ofte ligeså meget komedie) om nogle utilpassede ungdomskriminelle, der efter en mystisk storm opdager at de har fået superkræfter. Jeg tror det er nemmere at du bare giver et par afsnit en chance på Netflix, end at jeg forsøger at beskrive serien yderligere.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9 Bandalia 11 år siden

HonoDelLoce (4) skrev:
Mon ikke en del af dem, der har stemt, har misforstået pollen? Det er trods alt nemt, når der ikke skrives, at det er en tv-serie :-)
Nej, vi mente 1966 serien :-)
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#10 BN 11 år siden

HonoDelLoce (4) skrev:

Nå, jeg troede også først, der var tænkt på filmserier, eller at de i det mindste var inkluderet. Så jeg nåede at stemme Batman, før jeg fik læst HonoDelLoces indlæg.

Af dem på listen har jeg set:

Batman
Smallville
Lois & Clark - Supermans nye eventyr
The Incredible Hulk (formoder ud fra titlen, at det er den med Bill Bixby)
Adventures of Superman (kun set få afsnit for mange år siden)

Den eneste af dem, jeg kan holde ud at se på idag, er Smallville, uden at jeg finder den andet end middelmådig. Så den ville jeg have stemt på, hvis ikke det havde været for ovenstående lille misforståelse.

http://beautifulnight.aurovine.com/

Skriv ny kommentar: