• "Leon"
    45%
  • "Den femte element"
    41%
  • "Nikita"
    5%
  • "The Big Blue"
    5%
  • Anden film
    2%
  • "Arthur og Minimoyserne"
    1%
  • "Subway"
    1%
  • "Den sidste kamp"
    0%
  • "Angel-A"
    0%

Stemmer i alt: 1194

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Bobby Singer 17 år siden

Leon, ingen tvivl der, desværre har jeg ikke fået set director´s cut endnu. Men det er også åndsvagt at man ikke kan købe den på dansk dvd. Så bliver jeg sgu nok nød til at inporterer den.
Idjit
Gravatar

#12 rockysds 17 år siden

"Leon", som er en fremragende film.

Har desværre kun set "Angel-A" af hans andre film, og den er seværdig, men langt fra et mesterværk. Men Rie Rasmussen gør den det værd ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#13 Benway 17 år siden

Jeg er ikke overvældende begejstret for hans film, men "Leon" er dog ret underholdende ikke mindst pga. Gary Oldmans præstation.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#14 BN 17 år siden

#13 - Benway:

Jeg er ikke overvældende begejstret for hans film, men "Leon" er dog ret underholdende ikke mindst pga. Gary Oldmans præstation.

Lige mine ord.

Leon
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15 Åkepool 17 år siden

#10 - Så er det jo heldigt at "Taxi" filmene ikke er Luc Besson film, så du slipper for det dilemma ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#16 elwood 17 år siden

#15 Har han ikke været ind over dem, synes da jeg har set hans navn i credits ?

Edit: ahh han var med til at skrive dem.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 chandler75 17 år siden

# 13 Sjovt, jeg synes netop, at Oldman med sine meget store armbevægelser trækker den film ned...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#18 filmz-zzz 17 år siden

Nikita er jo klasser bedrer, end alt han har laver siden Hollywood fik fat i ham, men jeg undres over jeanne d´arc ikke er med på listen, er bedre end både leon og angel-A...
Gravatar

#19 duuk74 17 år siden

The Big Blue
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#20 keitel 17 år siden

Leon!-har kun set det femte element ud over den.

Skriv ny kommentar: