-
Qui Gon Jin og Obi Wan vs. Darth Maul (Den usynlige fjende)20%
-
Anakin vs. Obi Wan (Sith-fyrsternes hævn)16%
-
Luke Skywalker vs. Darth Vader (Jedi-ridderen vender tilbage)15%
-
Luke Skywalker vs. Darth Vader (Imperiet slår igen)14%
-
Yoda vs. Darth Sidious (Sith-fyrsternes hævn)10%
-
Anakin, Obi Wan og Yoda vs. Count Dokuu (Klonernes angreb)7%
-
Jeg kan ikke lide Star Wars5%
-
Obi Wan vs. Darth Vader (Stjernekrigen)5%
-
Ved ikke4%
-
Obi Wan vs. General Grievous (Sith-fyrsternes hævn)3%
Stemmer i alt: 2729
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 Hr. Nielsen 12 år siden
Enig!
Jeg har stået (og siddet) der og tænkt søde tanker. Alene af den grund måtte jeg derind (selvom den i filmen naturligvis ikke er optaget der).
#62 Richard Burton 12 år siden
Så fik jeg det lidt bedre :)
#63 PedeMeister 12 år siden
Den dårligste duel mener jeg til gengæld er Palpatine vs. Jedi (Ep. 3). En, to, tre og så er der kun en tilbage (Samuel). Hvad skulle de dårlige closeups til for og hvorfor måtte de ikke dø på en federe måde? Kast dog med nogle ting, brug Force Push eller bare sæt lidt ordenligt tempo i kampen.
Jeg synes også kampen i arenaen i ep. 2 kunne have været foruden de skrig og skrål fra diverse Jedi's.
#64 doom WAD 12 år siden
He
#65 doom WAD 12 år siden
#66 doom WAD 12 år siden
#67 doom WAD 12 år siden
Enig i alles
#68 Riqon 12 år siden
#69 Richard Burton 12 år siden
#70 PederLyager 12 år siden
For jeg synes generelt prequelsene plot- og følelsesmæssigt ligger langt fra kampene i de gamle film. Jeg bliver 100x mere revet med af Darth Vader og Luke Skywalkers psykologiske spil i Empire Strikes Back (som jeg har stemt på) end den (efter min mening) overkoreograferede "Qui Gon Jin og Obi Wan vs. Darth Maul"-kamp, som fører afstemningen med en lille margen her :) Hvis jeg skulle vælge en kamp fra de nye film skulle det nok være den mellem Anakin og Obi Wan fra Episode 3, da den til dels formår at kombinere den psykologiske og følelsesmæssige nerve fra de første film og den tempofyldte action fra de senere. Synes dog samtidig også den trækker liiiige lidt for langt ud og derfor er tæt på at blive kedelig til sidst.