• "Den sjette sans"
    52%
  • "Unbreakable"
    17%
  • "Signs"
    10%
  • Jeg bryder mig ikke om hans film
    7%
  • "The Village"
    6%
  • Hvem er M. Night Shyamalan?
    6%
  • "Lady in the Water"
    2%

Stemmer i alt: 1536

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Herrguth 17 år siden

Stemte Den Sjette Sans, selvom jeg både synes at Unbreakable og Signs er 2 rigtig, rigtig gode film.
Til gengæld synes jeg dog Lady In The Water er middelmådig og The Village direkte ringe...

Synes dog han er en god instruktør, og glæder mig til at se hans fremtidige projekter.
Gravatar

#22 aknot 17 år siden

Stemte Unbreakable, selv om Den sjette sans er en bedre film ved første visning, men den er lige som lidt flad de efterfølgende gang og derfor vinder Unbreakable på point.
Gravatar

#23 Verbal 17 år siden

Uden tvivl den "Den Sjette Sans" og så "Unbreakble" på en 2. plads.
And like that... he's gone.
Gravatar

#24 HonoDelLoce 17 år siden

Unbreakable blev det herfra..

En jordnær superhelte-film, der ligefrem fremstår realistisk.. Og selvom at det "store twist" til sidst var let udregneligt, var det alligevel en film, der efterlod et stort indtryk hos mig.. Og samtidig den, der holder til flest gensyn, imo..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#25 Hal60 17 år siden

Stemte Signs, skarpt efterfulgt af Den sjette sans...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#26 filmz-DocDoom 17 år siden

The Sixth Sense - suveræn
The Village
Unbreakable
Signs

Har ikke set Lady.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#27 Ash 17 år siden

Helt klart Unbreakable, som jeg synes er en fremragende film. Sixth Sense er heller ikke værst. Signs er åndssvag, og The Village er blandt de film der har skuffet mig allermest, sikke en gang hø!!
Gravatar

#28 nygaardpetersen 17 år siden

Sixth Sense og Unbreakable er uden tvivl de bedste. Men eftersom man kun kan stemme på en, faldt valget på sixth sense da den nok er mere orginal. En tredje plads tilfalder "The Village" efterfulgt af "Signs". "Lady in the water" var en kæmpe skuffelse.
Gravatar

#29 BN 17 år siden

#27 - Ash:

Ang. "The Village" ... det kan være, du bedre kan lide filmen med denne alternative slutning:

[url= slutning på "The Village"[/url]

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#30 filmz-sanjo 17 år siden

Sixth Sense
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: