-
"The Rock"42%
-
"Armageddon"18%
-
"Bad Boys"12%
-
"The Island"11%
-
"Bad Boys 2"8%
-
"Pearl Harbor"6%
-
Anden film3%
Stemmer i alt: 1665
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 filmz-Bruce 18 år siden
#62 filmz-darthfrede 18 år siden
-----
Og bare lige for at pisse "Bluhm" & "Outbound Sith" af:
"Bad Boys 2" er altså ikke så slem ;-)
#63 enfilmnørd 18 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#64 Michael Andersen 18 år siden
Mange gode momenter, og jeg er helt vild med Jerry Goldsmiths score til filmen; specielt det stykke som følger scenen hvor japanerne tager af sted og den korte fanfare + det pulserende musik, som dukker op da den japanske førerpilot får udleveret hovedklædet med det japanske flag på, fanger perfekt deres kampgejst og er på alle måder en fremragende sammensmeltning af film og musik. Elsker det soundtrack og er glad for at jeg nåede at få Goldsmith til sætte sine krusseduller på coveret :)
#65 filmz-Bruce 18 år siden
Hmmm jeg kan mærke jeg må gense den snart igen. Kan nemlig ikke huske Goldsmiths score og alle steder bliver det rost. Men en rigtig fed scene, hvor man kan mærke intensiteten i de japanske piloter. Mange amerikanere mener, at japanerne blev vist i et for positivt lys i den film. Muligvis, men to instruktører fra hver "side", giver nu filmen et skær af autencitet, som for sin tid er helt utrolig.
#66 Yoda 18 år siden
#67 mini_jette 18 år siden
#68 akerman 18 år siden
Det jeg skriver :>
Det virker som om du kan lide stort set alle film, og det er jo så bare heldigt for dig, men det er langt fra alle der har det sådan.
#69 filmz-ab 18 år siden
Personligt nyder jeg alle hans film, godt nok er han ikke den største og bedste historiefortæller, men han kan fandeme godt underholde en, og det er også en slags bedrift at kunne. Søger man action og kun actionfilm, så er det i allerhøjeste grad Bay man skal søge. Hans vilde og bad boy agtige stil passer perfekt til actionfilm, og det kan ingen tage fra ham. Visuelt er hans film altid en nydelse. Så at kalde hans film ligeså dårlige som mange andre Hollywood film, er for mig en gåde, og så skal man godt nok være noget af en action-hader eller mavesur, hvis man ikke kan lade sig underholde af The Rock, Bad Boys 2 og alle andre. En film som Bad Boys 2 har jo netop alt det en actionfilm burde indeholde, og den biljagt må siges at være historiens absolut allerbedste og vildeste. Bays film er ofte befriende at se, selvom det hele er så kaotisk og vildt udført, hvor det hele ender med at blive smadret, men gud hvor er det befriende at se....hvor tit ser man en syg biljagt som den i bad boys 2??
The Island fik min stemme, selvom det var svært at beslutte sig. Andre film er for mig ligeså gode, da jeg nyder alle bays film. Men The Island har en stærkere og mere gennemtænkt historie, den er også super underholdende, så samlet set er The Island en tand bedre end Bays andre film....
#70 filmz-Kadann 18 år siden
Folk udtaler sig på baggrund af at de har set filmene, så det har intet med en fordom at gøre.