• The Rock
    26%
  • Transformers
    22%
  • Armageddon
    11%
  • De er alle dårlige!
    10%
  • Transformers: De faldnes hævn
    9%
  • Bad Boys
    8%
  • The Island
    7%
  • Pearl Harbor
    4%
  • Bad Boys II
    3%

Stemmer i alt: 1355

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 tiany 15 år siden

The Rock - Man kan altid klare Sean Connery.

#10 Underlig årsag. Det vil sige at den eneste grund til at du kan lide filmen er fordi det "ikke" er en Michael Bay film? Ergo vil Michael Bay kunne lave verdens bedste film (ikke at det sker) og du vil stadig ikke kunne lide den fordi det er en Michael Bay film?
Valar morghulis
Gravatar

#12 the_paki_don 15 år siden

#11 Hvis Michael Bay laver en god film, så vil jeg kunne lide den. Som f.eks. The Rock. Heck, selv Armageddon og Bad Boys kunne jeg lide. Pollen er "Bedste Michael Bay film!". Så må jeg jo egentlig kun nævne én! Men der er flere af hans film, som jeg er blevet underholdt af. Finder det bare interessant, at den film han ANGIVELIGT har haft mindst personlig instruering af, er den jeg finder bedst. Samtidig synes jeg, at Transformers 2 er en stor udfordrer til dårligste film af de nævnte sammen med The Island. <--- The Island havde VIRKELIG mærkeligt musik...
Gravatar

#13 tranberg 15 år siden

De fleste er rigtig dårlige, men The Rock må dog tage stemmen.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#14 Benway 15 år siden

Det må også blive "The Rock" herfra.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#15 Kram 15 år siden

The Rock er uden tvivl mandens bedste film, uden sidestykke. We got green smoke!
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#16 Yoda 15 år siden

Et kryds ved "The Rock" - selvom "Bad Boys" er en slem konkurrent!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#17 Kruse 15 år siden

Uden tvivl "The Rock" som er en velspillet og underholdende action-film. Den eneste af filmene jeg ikke har set er Transformers 2, men hvis den er ligeså tåbelig som den første(hvilket jeg går stærkt udfra!), så skal den aldrig ses.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#18 elwood 15 år siden

#15 den er så amerikansk den scene men jeg vild med den
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 wimmie 15 år siden

Nu kender jeg godt filmelskernes generelle holdning til Michael Bay og hans film - dog synes jeg stadig stadig det er lidt fesent at der er et punkt der hedder "de er alle dårlige" - burde der så ikke også være et punkt der hedder "De er alle gode"?
Synes man prøver at manipulere lidt med os ;)

Generelt kan jeg godt lide Bays film. Det er underholdning til en rigtig stener-søndag og jeg er altid godt underholdt.

Jeg har ikke set The Island og Transformers 2 - men alle de andre (minus Bad Boys 2) er fin underholdning :)

1. The Rock
2. Armageddon
3. Bad Boys
4. Transformers
5. Pearl Harbor
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#20 colette 15 år siden

Michael Bay's film er indbegrebet af dårlig smag!

Skriv ny kommentar: