-
The Rock26%
-
Transformers22%
-
Armageddon11%
-
De er alle dårlige!10%
-
Transformers: De faldnes hævn9%
-
Bad Boys8%
-
The Island7%
-
Pearl Harbor4%
-
Bad Boys II3%
Stemmer i alt: 1355
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Christian Voldborg 15 år siden
#32 mr gaijin 15 år siden
Hvis jeg er i drengerøvshumør er der masser af andre film om buddet. "Wanted", "Shoot Em Up", "Starship Troopers", "Iron Man". Med Michael Bays film bliver jeg aldrig rigtig involveret. Humoren falder ikke i min smag, og jeg bliver aldrig opslugt af de filmverdener, han skaber. Nogle gange bliver jeg direkte frastødt af plothuller og andre ting, man helst ikke burde tænke over, men kommer til alligevel.
Jeg har egentlig ikke noget decideret imod Michael Bay. Han gør, hvad han gør. Han sælger massevis af cola og popcorn i monsterbiograferne. Nogle gange hyrer han nogle teknikere med interessante ideer til at lave CGI.
"Transformers 1" og "The Rock" var tålelige, så det er lidt misvisende at stemme, at de alle var dårlige. Men ingen af dem var decideret gode eller underholdende. Michael Bay holder mig aldrig under. Jeg ender altid med at skvulpe tilbage på overfladen igen.
#33 fazz 15 år siden
#34 HonoDelLoce 15 år siden
Uden tvivl den film jeg har set flest (frivillige) gange af Michael Bay..
Den aldrende "James Bond" møder know-it-all-but-afraid-to-piss-my-own-pants-in-fear-of-getting-pneumonia-geek'en, det virker bare ! :D
Okay, I don't want to know nothing. I never saw you throw that gentleman off the balcony. All I care about is: are you happy with your haircut?
#35 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#36 HonoDelLoce 15 år siden
Don't tempt me - we ARE going to the morgue !
#37 elwood 15 år siden
#38 elwood 15 år siden
John Mason: Yes, I'm here. I was just thinking how wonderful it was when the inmates weren't allowed to talk in here.
Og farvoritten
John Mason: Are you sure you're ready for this?
Stanley Goodspeed: I'll do my best.
John Mason: Your "best"! Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Stanley Goodspeed: Carla was the prom queen.
John Mason: Really?
Stanley Goodspeed: [cocks his gun] Yeah.
#39 moulder666 15 år siden
Det ville jo kræve, at der findes personer, der både kan lide Pearl Harbor, Armageddon, Transformers 2 og Bad Boys 2 - at man kan lide een, det hænder, men alle på een gang? :P
Anyways, i min verden er The Rock en klar vinder, men både Armageddon og Bad Boys er gode "guilty pleasures" i min verden!
#40 MTK 15 år siden