• "Heat"
    48%
  • "Collateral"
    23%
  • "The Last of the Mohicans"
    10%
  • "The Insider"
    8%
  • "Miami Vice"
    7%
  • "Ali"
    4%

Stemmer i alt: 1319

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 MouseMickey 18 år siden

Halt klart Heat.. men The Insider er os RAR
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#12 Yoda 18 år siden

Alle filmene på listen er blandt mine favoritter, men valget faldt på "The Last of the Mohicans".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#13 Gin 18 år siden

Det blev en stemme til Heat
Gravatar

#14 keitel 18 år siden

Ja alle film er mere eller mindre fede, Miami Vice har jeg så ikke set, og skal heller ikke, hadede serien helt vildt.
Men Heat er jo en 13 tals film, med 2 af verdens bedste skuespillere. Jeg vil godt give El Vez ret i at både Pacino og de Niro skulle have bidt i græsset i filmen, men jeg ville skulle heller ikke ha at William Wallace skulle dø i Braveheart, sådan kan man blive ved.
Gravatar

#15 The Insider 18 år siden

The Insider :-)
War. War never changes.

#16 18 år siden

Det undrer ikke, at Heat er 1'er. Den stemte jeg også på. Til gengæld havde jeg klart ventet Last Of The Mohicans som 2'er. Det er en suveræn, episk storfilm. Collateral er ganske god, men det er ikke en jeg vil se igen og igen.
Gravatar

#17 ks 18 år siden

Heat, uden sidestykke.
Gravatar

#18 inflector 18 år siden

#15 sjovt nok :p

Stemte Heat, men konkurrencen er hård både The Last of the Mohicans, The Insider og Collateral er gode film. Miami Vice har jeg ikke set, så den kan jeg ikke udtale mig om. Ali er derimode en skod film, helt uden retning og mere glimmer end indhold.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#19 jessup 18 år siden

Har en svaghed for Manhunter og The last of the Mohicans som jeg har set flere gange. Det har nok lidt at gøre med at jeg var yngrer da jeg så dem - de kom simpelthen før de andre. Actionvice i forhold til adranalin rush er min stemme på The Last of the Mohicans - tight, rørende og jeg kan rigtigt godt lide løbe-scenerne. Men overall er det heat der løber med sejeren og ikke så meget fordi det er med (De niro, Pacino) men simpelthen fordi han er tætest på den sublime film.
This is just until June
Gravatar

#20 jessup 18 år siden

Synes det er en joke og have Ali med og ikke Manhunter - sidstnævnte er klart dn bedste.
This is just until June

Skriv ny kommentar: