• Sin City
    44%
  • The Wrestler
    38%
  • Anden præstation
    4%
  • 9½ uge
    3%
  • Angel Heart
    3%
  • Barfly
    2%
  • Chinatown bløder
    2%
  • Rumble Fish
    1%
  • Johnny Handsome
    1%
  • Get Carter (2000)
    1%
  • Desperate Hours (1990)
    1%
  • Diner
    0%
  • A Prayer for the Dying
    0%
  • The Pope of Greenwich Village
    0%

Stemmer i alt: 924

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 MOVIE1000 15 år siden

stemte Sin city fordi jeg har ikke set andre film med ham og vidste ikke engange han var med i Sin city
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 christianhg 15 år siden

Jeg er helt vild med hans præstation i Barfly. Havde jeg set The Wrestler, har jeg på fornemmelsen, jeg ville have stemt anderledes.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#3 tranberg 15 år siden

Sjov poll at lave lige efter The Wrestler præmieren, for så er resultatet da uden tvivl entydigt den film.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#4 Åkepool 15 år siden

En af mine absolutte favoritter, hvilket også gjorde at jeg stemte blankt, da jeg ikke kunne bestemme mig.

Mangler stadig at se "The Wrestler". Har den liggende derhjemme, men har endnu ikke haft held med at overtale konen til at se den med mig, så jeg trækker den lidt til hun ombestemmer sig (eller til jeg ikke kan vente længere).
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5 Antlion 15 år siden

Jeg mener altid ment, at han er ufattelig middelmådig skuespiller, nærmere dårlig.

Hans rolle som 'The Ram' i "The Wrestler" skal han dog ikke snydes for, da han leverer en fremragende præstation, som jeg ikke troede jeg vil se fra hans side på trods af, at det også var den ideelle rolle til ham.
Gravatar

#6 database 15 år siden

Før The Wrestler ville jeg have stemt på Barfly. Men jeg blev simpelthen så overvældet da jeg så hans præstation i førstnævnte, så den får min stemme :)
Gravatar

#7 sluppermand 15 år siden

Før The Wrestler, havde det været enten Rumble Fish eller Barfly, men hans præstation Randy "The Ram" Robinson, er så hjerteskærende ærlig og smuk at den overskygger alt andet han har lavet.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#8 Kruse 15 år siden

Jeg har faktisk indtil videre kun set ham i Sin City, så jeg stemte blankt. Dog er jeg efter den store omtale af ham, blevet meget interesseret i flere af hans film, så inden for den nærmeste fremtid regner med at få købt både Diner, Angel Heart, Rumble Fish og Barfly.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9 filmz-Bruce 15 år siden

Wrestler abso-fucking-lutely.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10 filmz-loke76 15 år siden

Stemte helt klart BarFly men er også stor fan af Charles Bukowskis bøger.. Har dog ikke fået set the wrestler endnu

Og hvor er Harley Davidson and The marlboro man???
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.

Skriv ny kommentar: